2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم دوو مارک بدی نیست که یخچالش بد باشه

عقدکردم💙برای اینکه بعد عروسیمون تو ارامش زندگی کنیم و عاقبت بخیر بشیم یه صلوات بفرستین سختی زیاد کشیدم انشالله به حاجت دلتون برسین🌸
عزیزم دوو مارک بدی نیست که یخچالش بد باشه


اخه ببین چون سازنده دوو واسنوایکیه میترسم مخصوصا این که یکی از بخچالای اسنوارو شنیدم خیلی بد از اب دراومده میترسم

اخه ببین چون سازنده دوو واسنوایکیه میترسم مخصوصا این که یکی از بخچالای اسنوارو شنیدم خیلی بد از اب د ...

ما یخچال دوو نداشتیم ولی تلوزیونشو۱۰ساله داریم صب تا شب روشنه بکوب یه اخ نگفته ینی هرتلوزیکن دیگه ای بود منفجر شده بود اینقدر که ما کار میکشیم

عقدکردم💙برای اینکه بعد عروسیمون تو ارامش زندگی کنیم و عاقبت بخیر بشیم یه صلوات بفرستین سختی زیاد کشیدم انشالله به حاجت دلتون برسین🌸
نمیدونم والا اخه هیچجا هیچ نظری دربارشنیس

خداروشکر تو پول داری مارک دوو بگیری جنس ۹ملیونی مطمئن باش بد نیست من همین شکلی میخام جنرال بگیرم فقط دسته ام داره😭برای جهازم دعا کن خوب باشه ۳/۵ملیونه

عقدکردم💙برای اینکه بعد عروسیمون تو ارامش زندگی کنیم و عاقبت بخیر بشیم یه صلوات بفرستین سختی زیاد کشیدم انشالله به حاجت دلتون برسین🌸
خداروشکر تو پول داری مارک دوو بگیری جنس ۹ملیونی مطمئن باش بد نیست من همین شکلی میخام جنرال بگیرم فقط ...

منم دارم قرض میکنم خیلی وضع بده میخواستم دوو 0028بگیرم 12تومن بود تو به هفته شد20 تومن یخیالش شدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز