2777
2789
عنوان

طلا

| مشاهده متن کامل بحث + 332 بازدید | 32 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اونس جهانی رو به افزایشه 

یعنی چی میشه  

میشه واسه خوبشدن حالم یدونه صلوات بفرستی🙏خـــــدایا به بزرگیت و رحمانیتت و بخشندگیت و به مهربونیت وخوبی خودت،حـــال دل خراب مارو خوب کن🙏 ای گــره گــــشا ،گــــره بگشاے🙏
الان چنده

951

میشه واسه خوبشدن حالم یدونه صلوات بفرستی🙏خـــــدایا به بزرگیت و رحمانیتت و بخشندگیت و به مهربونیت وخوبی خودت،حـــال دل خراب مارو خوب کن🙏 ای گــره گــــشا ،گــــره بگشاے🙏
گرمی دو تومان ؟؟ 

نه ببخشید اشتباه کردم

میشه واسه خوبشدن حالم یدونه صلوات بفرستی🙏خـــــدایا به بزرگیت و رحمانیتت و بخشندگیت و به مهربونیت وخوبی خودت،حـــال دل خراب مارو خوب کن🙏 ای گــره گــــشا ،گــــره بگشاے🙏
من ميخوام طلا بخرم بنظرتون مياد پايين تر يا صبر كنم چند روز ؟؟

شاید بیاد پایین تر.

امروز که داشتم خبرارو میخوندم انگاری دلار میاد پایین تر.

ولی خب زیاد فرقی هم فک نکنم بکنه.

اونموقع که طلا گرمی 800بود طلا فروشیا با اجرت و اینچیزاش 900خورده ای میفروختن

میشه واسه خوبشدن حالم یدونه صلوات بفرستی🙏خـــــدایا به بزرگیت و رحمانیتت و بخشندگیت و به مهربونیت وخوبی خودت،حـــال دل خراب مارو خوب کن🙏 ای گــره گــــشا ،گــــره بگشاے🙏
یه لحظه هنگ کردم ☺


    

میشه واسه خوبشدن حالم یدونه صلوات بفرستی🙏خـــــدایا به بزرگیت و رحمانیتت و بخشندگیت و به مهربونیت وخوبی خودت،حـــال دل خراب مارو خوب کن🙏 ای گــره گــــشا ،گــــره بگشاے🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز