2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ببخشید فک کردم متوجه میشی دارم شوخی میکنم

عزيز من من هيچ كينه و يا حس بدي نسبت به شما ندارم 

اگِ ديدين جوابي بهتون دادم اين حق طبيعي منه درسته؟

بعدش گلم نميشه ما هر جوري دلمون بخواد حرف بزنيم بعد بگيم شرمنده شوخي بود💕

در همون لحظه به انسانها بر ميخوره عزيزم💋👭

شُمام اگه بي احترامي از من ديدين ببخشيد❤️

آره اگر ناخواسته اسیبی بهشون بزنی (آب جوش بریزی توباغچه یا توی حموم باز کنی بسوزونیشون یا چیزی پرت ک ...

آبجوش رو نیدونستم ولی چیز پرت کردنو نه 😮

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

الان ک شارژ باطری ندارم بعدبچها اومدن براتون میگم ماجراهارو خیلی خفنن وواقعی

من تايپك رو به به علاقه مندي هام اضافه ميكنم 

و بيصبرانه منتظر خاطرات شما هستم عزيزم❤️

قطعا هر خاطره اي هيجان انگيزه و حتي باعث ميشه من چيزايي رو ك فراموش كردم رو بياد بيارم و ي بحث هيجان انگيزي داشته باشيم❤️❤️

پس سوره ناس که میگه قل اعوذ برب الناس ملک الناس الهه الناس من شر الوسواس الخناس الذی یوسوس فی صدور ا ...


 آره تو قرآن بهش اشاره شده 

آخر آیه والناسه عزیزم .

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

آبجوش رو نیدونستم ولی چیز پرت کردنو نه 😮

بعد نوشته بود اگر حشره موذی ببینید و بکشید نمیره نشانه های وجود جن در خانه است حالا دو هفته پیش یه حشرع مثل عنکبوت بالدار از دریچه کولرم اومد سیاه بود هرچی با دمپایی میزدم روش له میشد باز سرپا میشد آخرش انقدر فشار اوردم تا پاهاش کنده شد مرد اصلا انکار از جتس پلاستیک سفت بود حالا میترسم نکنه جن بوده😕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کیا نذری

taakpesar | 16 ثانیه پیش

حریم سلطان

godismylife | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز