2789

نه عزیزم احتمالش کمه هزارتا ویروس داریم 

وقتی میخاستم عضو شم هر اسمی میزدم قبول نمیکرد دخترمم شدیدا مریض بود و بدنش عفونت کرده بود منم  حرصم گرفت این اسمو گذاشتم منتظر بودم دوباره قبول نکنه که از شانسم قبول کرد. گفتم بنویسم همه در جریان باشن
نه عزیزم احتمالش کمه هزارتا ویروس داریم 

واقعا ؟ آخه عروسي خواهرم نرفتم الان ده روز ميگذره دومادمون دو روز بعد عروسي تب كرده بود فقط ي شب ؛ ب من نگفتن الان اومدم خونه مامانم گفتن ولي الان ي هفته گذشته از تبش خوب شده علائم نداره ؛ خطرناك نيست ؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا ؟ آخه عروسي خواهرم نرفتم الان ده روز ميگذره دومادمون دو روز بعد عروسي تب كرده بود فقط ي شب ؛ ب ...

عزیزم منم دقیق نمیدونم ولی اگه کرونا هم باشه معمولا همون یکی دو روز اول خاهرت باید میگرفت مگر اینکه خودش ناقل شده باشه و فقط انتقال بده در غیر اینصورت کسایی که میگیرن و بدنشون علامت نشون میده همون دو سه روز اول مشخص میشه

وقتی میخاستم عضو شم هر اسمی میزدم قبول نمیکرد دخترمم شدیدا مریض بود و بدنش عفونت کرده بود منم  حرصم گرفت این اسمو گذاشتم منتظر بودم دوباره قبول نکنه که از شانسم قبول کرد. گفتم بنویسم همه در جریان باشن

گلم وقتی میری خونه مامانت و اونا هم میان و مادرشوهرت و.. دیگه چرا اینقد استرس میدی بخودت 

یا باید قرنطینه باشی یا وقتی نیستی دیگه زندگیتو تلخ نکن خب اونا همشون عروسی رفتن شما هم میری پیششون ....

من بودم نمیرفتم اصلا

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
گلم وقتی میری خونه مامانت و اونا هم میان و مادرشوهرت و.. دیگه چرا اینقد استرس میدی بخودت  یا ب ...

محبورم آبامون تا ٢ روز قطعه محلمون مشكل پيدا كرده ديگه با بچه كوچيك امكان قرنطينه كامل نيست 

محبورم آبامون تا ٢ روز قطعه محلمون مشكل پيدا كرده ديگه با بچه كوچيك امكان قرنطينه كامل نيست 

والا ما هم همش آبمون قطعه 

آب ذخیره میکنیم و خونه ایم

در کل منظورم این نیست نری میگم لااقل وقتی میری اینقد خودتو اذیت نکن دیگه چه میشه کرد 

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز