پیاز رنده کن با گوشت حسابی تفت بده ، و به همراه زعفرون زیاد ، کمی زرد چوبه
برگ بو ، و چوب دارچین و گرده غوره و فلفل سیاه، نمک در آخر بزن
و آب بریز و زیرش هم کم باشه زعفرون رو زمانی بریز. که گوشت کف کرد و تمام کف گوشت رو برداشتی ریختی دور ،
اون وقت زعفرون بریز، ومدت زمان پخت هم زیاد باشه ، رب هم نزن