2777
2789
عنوان

مهمونی

| مشاهده متن کامل بحث + 246 بازدید | 17 پست
وای چقدر حرفات آرومم کرد درست میگی چرا خودمو عذاب بدم خدا شاهده یکی از خاله هام با بچه هاش میشن ۷ ،۸ ...

اره بخدا منم مثل تو اولش ناراحت بودم ولی تهش گفتم هیشکی جز شوهرم واسم نمیمونه پس چرا بخوام خودمو عذاب بدم بقیه هرچی دوس دارن بگن مهم نیس،،واسه پاگشا هم اول به شوهرت بگو ببین نظرش چیه،،بگو حالا یه شبه و مجبوریه و اینا،،ولی اگرم دوس نداشت مثلا کرونارو بهونه کن😁،،بهرحال من باشم به این چیزا اهمیت نمیدم،،چون همیشه میگم هیچی ارزششو نداره بخاطرش اوقات خودمونو تلخ کنیم

ولی اینوووو یادت باشه فااامیلا خیلییییییی حسودن کلا اطرافیان ادم حتی نزدیکترینا تو فک کن خواهر،،خیلییییی پیش میاد حسادت کنن به زندگی بقیه پس حواست باشه بخاطرشون بین خودتو شوهرت اختلاف نیوفته

اره بخدا منم مثل تو اولش ناراحت بودم ولی تهش گفتم هیشکی جز شوهرم واسم نمیمونه پس چرا بخوام خودمو عذا ...

درست میگی ممنونم از راهنماییت عزیزم ایشالله همیشه کنار شوهرت خوشحال و خندون باشی😘😘😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز