2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دادا عب نداره که. من تو فامیل از همه منزوی ترم. 

خودم خیلی به نماز علاقه دارم. ولی نمیخونم. چون فک میکنم اول باید کامل پاک شمو توبه کنم. البته راهشم نمیدونم. 

ماکانیم اونم اصیلللللل. . 😂💔دوستون دارم نی نی سایتاااا هیچجا مث نی نی سایت نی. حتی مامی گپ💔😂😂😂😂😂
از مهربونی هات اسیب دیدی  و چون اون اسیب ها خوب نشدن حالت تدافعی گرفتی تا از خودت محافظت کنی ...

چقد این حرفت درسته

ماکانیم اونم اصیلللللل. . 😂💔دوستون دارم نی نی سایتاااا هیچجا مث نی نی سایت نی. حتی مامی گپ💔😂😂😂😂😂
دادا عب نداره که. من تو فامیل از همه منزوی ترم.  خودم خیلی به نماز علاقه دارم. ولی نمیخونم. چو ...

راهش سجده واقعی یه سجده کن و نمازتو بخون 

وقتی ی بنده برای خدا سجده میکنه فرشته ها همه براش تعظیم میکنن

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین وعلی ابوالفضل الحسین  

راهی نداره چون این حالت تدافعیت موندگاره ولی کمتر میتونه بشه

باید بری تو وجودت اون بخش اسیب دیده ات و التیام بدی  باید برگردی به اون خاطره ک اسیب دیدی و خودت به خودت حق بدی و خودتو درک کنی ، باید دست از سرزنش کردن خودت برداری 

اینجوری حالت تدافعیت منطقی تر میشه و متعادل تر 

من اینقد حالم بده که دکتر گفت باید قرص بخوری

خب کاری ک فک میکنی حالتوخوب میکنه انجام بده

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین وعلی ابوالفضل الحسین  
راهی نداره چون این حالت تدافعیت موندگاره ولی کمتر میتونه بشه باید بری تو وجودت اون بخش اسیب دیده ات ...

حس ششم داری یا چی؟

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین وعلی ابوالفضل الحسین  
نمیدونم چی باورت میشه

نه اگ کسی درحقت ظلم کرده حقتو پس بگیر اگ افسرده ای دلیلشو پیدا کن اگ ازجایی ک هستی ناراضی مکانتوعوض کن اول باید درونتو نگاه کنی ببینی چی کم داری

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین وعلی ابوالفضل الحسین  
من اینقد حالم بده که دکتر گفت باید قرص بخوری

اوه. منم میخوام برم پیشه روانشناس 

ماکانیم اونم اصیلللللل. . 😂💔دوستون دارم نی نی سایتاااا هیچجا مث نی نی سایت نی. حتی مامی گپ💔😂😂😂😂😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز