2777
2789
عنوان

جفت پایین

| مشاهده متن کامل بحث + 1425 بازدید | 82 پست
سلام عزیزم خوبی؟سال نومبارک گل پسرت بدنیا اومد؟😍

سلام عزیز دلم خوبی

سال نو توهم مبارک

آره شیشم زایمان کردم😍😍

گل پسرت چطوره؟وروجک شده

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیز دلم خوبی سال نو توهم مبارک آره شیشم زایمان کردم😍😍 گل پسرت چطوره؟وروجک شده

سلام عزیزم

خوبی؟پسرنازت خوبه؟

ماخوبیم شکر

زایمان چطوربود؟با بچه داری چه میکنی؟

سلام عزیزم خوبی؟پسرنازت خوبه؟ ماخوبیم شکر زایمان چطوربود؟با بچه داری چه میکنی؟

خوبه گل پسر تو در چ حاله

زایمان ک خوب بود سزارین شدم خیلی راضیم

بچه داری سخته چقد😩ی پسر غرغروکیم دارم ک حد نداره

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
😂😂اره هرچی جلوتر بریم سخت تر میشه طبیعی مگه نبودی؟

سلام عزیزم منم شرایط شما رو دارم جفتم  پایین و طول سرویکسم ۳۱ ،، یه سوال داشتم اذت استراحت مطلق بودی ؟؟ یا نه کارتو خودت انجام میدادی ،، یه مختصر برام میگی ممنونم خیلی نگرانم

😍خدایا شکرت 😍
سلام عزیزم منم شرایط شما رو دارم جفتم  پایین و طول سرویکسم ۳۱ ،، یه سوال داشتم اذت استراحت مطلق ...

سلام گلم

گفتن باید سرکلاژ کنم منم چون میترسیدم استراحت کردم فقط کارای شخصیمو انجام میدادم که بعد سونو انجام دادم دیدن تغییری نکرد خداروشکر و با رشد بچه تقریبا بالاتر اومد شرایطم بهتر شد

بعضیا از ۴۰یهو میرسن به۲۵ واینا اون خطرناک

😂😂اره هرچی جلوتر بریم سخت تر میشه طبیعی مگه نبودی؟

بعد ۱سال پیامو دیدم

نه گلم سزارین شدم

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز