2777
2789
عنوان

جفت پایین

1425 بازدید | 82 پست

سلام دوستای گلم من۳ماه باردارم دیروز سونو انجام دادم گفت جفتت پایین شرایط خوبی نداری کسی شبیه من بوده بچش سقط نشده باشه؟

هنوز پیش دکترم نرفتم چون ازمایشم اماده نشد

بله من جفتم سرراهی بود و تا زایمان هم بالا نرفت فقط نباید نزدیکی داشته باشی و کار سنگین انجام بدی

ای یار بکِش دستم                                                              آنجا که تو آنجایی...                                                           مولانای جان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله من جفتم سرراهی بود و تا زایمان هم بالا نرفت فقط نباید نزدیکی داشته باشی و کار سنگین انجام بدی

مرسی عزیز

من تولگنم احساسش میکنم یعنی یکم راه رفتن توخونه مشکلی نیس؟

مرسی عزیز من تولگنم احساسش میکنم یعنی یکم راه رفتن توخونه مشکلی نیس؟

آخه هنوز ۳ ماهته چجوری احساسش میکنی؟ والا من نمی تونم بگم ولی بنطرم تا نرفتی پیش دکترت استراحت مطلق داشته باش و فقط برای توالت بلند شو

ای یار بکِش دستم                                                              آنجا که تو آنجایی...                                                           مولانای جان
معمولا استراحت مطلق میدن تا استراحت کمتر بستگی به شرایط تا مشکلی پیش نیاد نترس برو دکتر کارهای لازم ...

اره خیلی نگرانم وقتی شنیدم شوکه شدم اخه توضیح هم نمیدن فقط گف شرایط خوبی نداری

فردا میرم دکتر

آخه هنوز ۳ ماهته چجوری احساسش میکنی؟ والا من نمی تونم بگم ولی بنطرم تا نرفتی پیش دکترت استراحت مطلق ...

حس منظورم تکون نیس یعنی داره از نزدیک لگنم میاد جلو بجای شکمم انگار پایین طبیعیه؟

استراحت مطلق یعنی هیچ حرکتی؟

حس منظورم تکون نیس یعنی داره از نزدیک لگنم میاد جلو بجای شکمم انگار پایین طبیعیه؟ استراحت مطلق یعنی ...

میفهمم چی میگی احتمالا جفتت خیلی پایینه، بله استراحت مطلق یعنی هیچ حرکتی، ضرر نمی کنی چند روز رعایت کن تا دکترت رو ببینی

ای یار بکِش دستم                                                              آنجا که تو آنجایی...                                                           مولانای جان
مرسی عزیزم خیلی خیلی لطف کردی❤️

خواهش می کنم عزیزم، ان شاالله بعد ۹ ماه سالم بغلش بگیری

ای یار بکِش دستم                                                              آنجا که تو آنجایی...                                                           مولانای جان
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز