pardehzebra مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 990 عنوان جفت پایین 1425 بازدید | 82 پست سلام دوستای گلم من۳ماه باردارم دیروز سونو انجام دادم گفت جفتت پایین شرایط خوبی نداری کسی شبیه من بوده بچش سقط نشده باشه؟هنوز پیش دکترم نرفتم چون ازمایشم اماده نشد 1399/04/23 | 10:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
کوهستان۵۹ عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 10027 بله من جفتم سرراهی بود و تا زایمان هم بالا نرفت فقط نباید نزدیکی داشته باشی و کار سنگین انجام بدی ای یار بکِش دستم آنجا که تو آنجایی... مولانای جان
هستی_تنها1 عضویت: 1388/08/11 تعداد پست: 102723 معمولا استراحت مطلق میدن تا استراحت کمتر بستگی به شرایط تا مشکلی پیش نیاد نترس برو دکتر کارهای لازم رو بهت بگه
shayan_1388_ عضویت: 1396/04/08 تعداد پست: 29562 لکه بینی نداشتی؟ و دوباره مادر شدن زیباترین حس جهانم شد
pardehzebra مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 990 بله من جفتم سرراهی بود و تا زایمان هم بالا نرفت فقط نباید نزدیکی داشته باشی و کار سنگین انجام بدی مرسی عزیزمن تولگنم احساسش میکنم یعنی یکم راه رفتن توخونه مشکلی نیس؟
kkkkkkaynaz عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 155 نه مشکلی نداره ولی من کمرم خیلی درد میکرد طوری که نشستن واسم عذاب بود
pardehzebra مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 990 لکه بینی نداشتی؟ فقط ی روز اونم کم بهم شیاف داد ۱۷روز دارم استفاده میکنم
کوهستان۵۹ عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 10027 مرسی عزیز من تولگنم احساسش میکنم یعنی یکم راه رفتن توخونه مشکلی نیس؟ آخه هنوز ۳ ماهته چجوری احساسش میکنی؟ والا من نمی تونم بگم ولی بنطرم تا نرفتی پیش دکترت استراحت مطلق داشته باش و فقط برای توالت بلند شو ای یار بکِش دستم آنجا که تو آنجایی... مولانای جان
pardehzebra مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 990 معمولا استراحت مطلق میدن تا استراحت کمتر بستگی به شرایط تا مشکلی پیش نیاد نترس برو دکتر کارهای لازم ... اره خیلی نگرانم وقتی شنیدم شوکه شدم اخه توضیح هم نمیدن فقط گف شرایط خوبی نداریفردا میرم دکتر
هستی_تنها1 عضویت: 1388/08/11 تعداد پست: 102723 اره خیلی نگرانم وقتی شنیدم شوکه شدم اخه توضیح هم نمیدن فقط گف شرایط خوبی نداری فردا میرم دکتر فعلا استراحت داشته باش در بدترین شرایط با استراحت مطلق حل میشه و بچه سلامت دنیا میاد نترس
pardehzebra مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 990 آخه هنوز ۳ ماهته چجوری احساسش میکنی؟ والا من نمی تونم بگم ولی بنطرم تا نرفتی پیش دکترت استراحت مطلق ... حس منظورم تکون نیس یعنی داره از نزدیک لگنم میاد جلو بجای شکمم انگار پایین طبیعیه؟استراحت مطلق یعنی هیچ حرکتی؟
pardehzebra مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 990 فعلا استراحت داشته باش در بدترین شرایط با استراحت مطلق حل میشه و بچه سلامت دنیا میاد نترس مرسی عزیزم پناه برخدا
کوهستان۵۹ عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 10027 حس منظورم تکون نیس یعنی داره از نزدیک لگنم میاد جلو بجای شکمم انگار پایین طبیعیه؟ استراحت مطلق یعنی ... میفهمم چی میگی احتمالا جفتت خیلی پایینه، بله استراحت مطلق یعنی هیچ حرکتی، ضرر نمی کنی چند روز رعایت کن تا دکترت رو ببینی ای یار بکِش دستم آنجا که تو آنجایی... مولانای جان
pardehzebra مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 990 میفهمم چی میگی احتمالا جفتت خیلی پایینه، بله استراحت مطلق یعنی هیچ حرکتی، ضرر نمی کنی چند روز رعایت ... مرسی عزیزم خیلی خیلی لطف کردی❤️
کوهستان۵۹ عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 10027 مرسی عزیزم خیلی خیلی لطف کردی❤️ خواهش می کنم عزیزم، ان شاالله بعد ۹ ماه سالم بغلش بگیری ای یار بکِش دستم آنجا که تو آنجایی... مولانای جان