خواهرم ی جاری داره ک وقتی میره خونش بهش سلام نمیکنه ،با بچه هاش بد رفتار میکنه،مثلا ابجیم رفته دستشو تو سینک ظرفشویی بشوره گفته اینجا دستتو نشور😕 و اینکه این خانوم با مادرشوهرش زندگی میکنه و خواهرمم بخاطره مادرشوهرش میره اونجا و با رفتارای بد جاریش روبرو میشه😕بازم رفتارای بد زیاد داره ک طولانی میشه اگه بگم ....البته این خانوم فرار کرده و اومده خونه شوهرش و هیچی براش نگرفتن 😐خودش با پای خودش اومده و خیلی خیلی از نظر ما بی ادبه،شما نظرتون راجب این رفتاراش چیه،خواهرم کنارم نشسته و نظراتتون رو میخونه این تاپیکم ب خواست خواهرم زدم اوجلا😘
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
و چشم میدوختم به حضور آفتاب.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹تنهایی شاید یه راهه ، راهیه تا بی نهایت🌹🌹🌹🌹🌹دلخوش به خدا باش ، چون اگر دلخوش به بنده هاش باشی خدا از طرف همون بندهاش ناامیدت میکنه🌹🌹🌹🌹🌹اندوه ، نیمی از پیری است(امام علی ع )❤️❤️❤️❤️❤️❤️مردها تو را دوست نخواهند داشت مگر اینکه زیبا باشی و زن ها تو را دوست نخواهند داشت مگر اینکه زیبا نباشی❤️❤️صد قدم اگر به راست برداریم کسی نمیبیند ، هزاران نگاه، منتظر یک خطای ماست🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹رنج یکدیگر را محترم بشمریم ظرفیت روانی و عاطفی هریک از ما متفاوت است❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️
من تورکم🖤🖤امشب دوباره🖤 بارون غم میباره🖤از حال این دل🖤 کسی خبر نداره🖤 یه قاب عکسی ازت روی دیواره 🖤تموم هستیم همین یه یادگاره🖤🖤🖤🖤🖤دردت به جونم... دلم تنگ شده واست🖤 آروم جونم... دلم
دست رو نباید تو ظرف شویی شست. با همون دست کثیف میزدی تو دهنش 😐🧛🏻♀️
من نمیتونم اونقد خوب باشم که........... هر کسی بتونه دوستم داشته باشه........ من منم......... من خودمو نمیتونم به خاطر.......... نظر بقیه عوض کنم......... پس من منم........ اگه اونی که تو میخای باشم............دیگه من نیستم........ 😏پس به سلامتی خودم که خاصم و خاص پسند..........
به مادرشوهرش بگه من به خاطر رفتارای اون نمیام اگه خاستین خودت تنها بیا خونمون🧛🏻♀️
من نمیتونم اونقد خوب باشم که........... هر کسی بتونه دوستم داشته باشه........ من منم......... من خودمو نمیتونم به خاطر.......... نظر بقیه عوض کنم......... پس من منم........ اگه اونی که تو میخای باشم............دیگه من نیستم........ 😏پس به سلامتی خودم که خاصم و خاص پسند..........