2777
2789
عنوان

تروخدا بیاین 😭😭😭😭

192 بازدید | 25 پست

خواهرا شوهرم یه ذره تب داره و بدنش بی حاله من الان رو به سکتم الهی بمیرم براش نیومد خونمون من طوریم نشه قلبم داره میترکه ترو خدا دعا کنین چیزی نباشه اگ باشع من میمیرم ترو خدا دعا کنین براش 

من به قربان خدا  تا که مرا غمگین دید                                      بهر خوشحالی من در دلم انداخت تورا 😍😍😍

مام هر دوتامون تب داریم 

سکته نکن

مریض شدیم نمیشه کاریش کرد دیگه

اگر  من اگر نيکم و گر بد تو برو خود را باش/هر کسي آن درود عاقبت کار که کشت_نااميدم مکن از سابقه لطف ازل/تو پس پرده چه داني که که خوب است و که زشت / دل مرنجان که ز هر دل به خدا راهی هست / &احترام به عقاید و نظر های همدیگه شعوری میخواد که نمیشه از همه توقع داشت ، به قول معروف : با تو گستاخانه آمد در سخن این بی شعور /این چه درکست و شعور استغفرالله زین شعار 😜✌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه عروسی

ان شا الله که طوریش نیست

براش صلوات فرستادم

کاربری از تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ به دوست عزیزم فروخته شد😁 خداحافظ                                                            لطفا فقط هموطنان ایرانی تو تاپیک هام شرکت کنن و یا ریپلای کنن ممنون🙏🏻❤️                                        ستمگران براستی گنهکاران بزرگی اند. اما ستم‌پذیران چه؟ ستم‌پذیری از دیدگاه اسلام همان اندازه گناه است که ستمگری.
https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=4643691&slug=باصلوات-وارد-شو&postId=144 ...

چیکار کنم‌؟!

من به قربان خدا  تا که مرا غمگین دید                                      بهر خوشحالی من در دلم انداخت تورا 😍😍😍
بابا هر تب و بی حالی که کرونا نیست بره دکتر تست بده دوستم با دوتا بچه سه و یک ساله گرفت خوب شد

بچه هاش نگرفتن؟

تو نی نی سایت، هر تایپیکی میزنی، یه عده ثابت هستن که بگن استارتر پسره،انگار سونوگراف تعیین جنسیتن
مام هر دوتامون تب داریم  سکته نکن مریض شدیم نمیشه کاریش کرد دیگه

من خودم مریض میشدم طوری نبود ولی شوهرم نه تحملشو ندارم 

من به قربان خدا  تا که مرا غمگین دید                                      بهر خوشحالی من در دلم انداخت تورا 😍😍😍
بابا هر تب و بی حالی که کرونا نیست بره دکتر تست بده دوستم با دوتا بچه سه و یک ساله گرفت خوب شد

خداروشکر 

من به قربان خدا  تا که مرا غمگین دید                                      بهر خوشحالی من در دلم انداخت تورا 😍😍😍
چه عروسی ان شا الله که طوریش نیست براش صلوات فرستادم

عزیزم شوهرمو گفتم خواهر شوهر ندارم اصلا 

من به قربان خدا  تا که مرا غمگین دید                                      بهر خوشحالی من در دلم انداخت تورا 😍😍😍
داماد ماهم تب داشت رفت دکتر  سرماخوری بود  امپول زد  خوب شد  رفت سرکار

خداروهزار مرتبه شکر 

من به قربان خدا  تا که مرا غمگین دید                                      بهر خوشحالی من در دلم انداخت تورا 😍😍😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز