برو ریاضی خب ولی در کل دوست داشتن علوم خیلی به نظرم مهم نیست
برم ریاضی.....😫
ای بابا من هر سری عزممو جزم میکنم همون انسانی بهتره برم انسانی یه جیزی پیش میاد همه میگن برو ریاضی حتی تو تمام تستا و مشاورا اینام بم گفتن برو ریاضی ولی نمیدونم چرا خودم فقط انسانی دوس دارم😭😭😭
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نه همکلاسی من که تجربی بود دانشگاه تهران روانشناسی خوند با رتبه ۱۰۰۰ و خورده ای الآنم درسش ...
اینیکه شما میگی برا چه سالیه؟ اخه مثل اینکه جدیدا اینطوری شده که تهرانو بهشتیو لینا فقط خود رشته های انسانی رو می پذیرن نمیشه از رشته های دیگه دانشگاهای خوب انسانیو خوند