2789
عنوان

بازوی بزرگ

303 بازدید | 16 پست

سلووووم

کسی هست ک بازوش بزرگ و شل باشه 

یا اینک قبلا اینطوری بوده باشه و لاغرش کرده باشه

اگ راهی بلدین واسه اب شدنش لطفا بم بگین خیلی رومخمه

❤پُشتِ من خدا بوده همیشه❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂😂😂

چلا میخندی

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻

سلام بله دوتا دمبل بگیر 

ورزش هایی که میتونی انجام بده

فقط تو رو خدا دو روز ورزش کردی ول نکنیا 

بازم بگردی دنبال راه حل 

تنها راه حل همینه

ورزش با دمبل!

شاد باشی عزیزم❤️

✨از خداي خالق الماس ؛هيچوقت كم نخواه✨

عزیزم چیزی به اسم لاغری موضعی نداریم شما رژیم که بگیری تمام اعضای بدنت لاغرتر میشه با ورزش هم میتونی سفت و خوش فرمش کنی

آن نخل ناخلف که تبر شد ز ما نبود 🌴ما را زمانه گر شکند ساز می شویم🎻

عزیزم باید بری باشگاه زیر نظر مربی با دمبل و دستگاه کار کنی

لطفا توی خونه بی گدار به آب نزن چون اگه تجربشو نداشته باشی فوق العاده آسیب زاست

I'm sorry, please forgive me, thank you, i love you 🙏🏻♥️
خیلی رکی😂

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
عزیزم باید بری باشگاه زیر نظر مربی با دمبل و دستگاه کار کنی لطفا توی خونه بی گدار به آب نزن چون اگه ...

خب یکی ک نتونه بره باشگاه چی

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
خب یکی ک نتونه بره باشگاه چی

اگه به خاطر شرایط کروناست حق داره و اصلا واجب نیس الان  ولی بعدش لااقل باید یه مربی باشه که اصل حرکات رو یاد بده،  طرف چند ساله بدنسازی کار میکنه هنوز حرکات رو درست بلد نیس بعد نمیشه همینجوری نسخه پیچید که توی خونه کار کنین 

عزیزم من خودم مربی هستم‌ دیدم که چقدر به مفصل هاشون آسیب زدن

I'm sorry, please forgive me, thank you, i love you 🙏🏻♥️
عزیزم چیزی به اسم لاغری موضعی نداریم شما رژیم که بگیری تمام اعضای بدنت لاغرتر میشه با ورزش هم میتونی ...

فدات من ۳۳کیلو کم کردم الان حس میکنم بازوم نسبت ب هیکلم درشته میخوام ابش کنم دگ رژیم جوابگو نیست

❤پُشتِ من خدا بوده همیشه❤
اگه به خاطر شرایط کروناست حق داره و اصلا واجب نیس الان  ولی بعدش لااقل باید یه مربی باشه که اصل ...

درخواست دوستی مو قبول کن گلم😘

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز