2777
2789
عنوان

پوست من

102 بازدید | 7 پست

سلام دوستان 

من زیربغل/کشاله رانم به شدت تیرگی داره و حتی جوشهای کورک هم زیاد میزنه

من چاقم ۸۰ کیلوام

آزمایش دادم تخمدان پلی کیستیک داشتم و ۳ ماه قرص ضدبارداری دیان مصرف کردم ولی هنوز نرفتم سونوگرافی ببینم رفع شده یا نه؟!!!

دکترهای زیادی رفتم کارهای زیادی انجام دادم 

حجامت کبد و بین دوکتف انجام دادم/کرم و قرص و دارو مصرف کردم/لیزر کردم ولی هیچکدوم تیرگیمو رفع نکردن 

😔هرروز داره تیره تر میشه و تعداد جوشهای زیر بغل و کشاله رانم به ۱۰ تا رسیده دوستان کسی هست مثل من باشه؟؟ بنظرتون مشکل از کجاست؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی خوب میشه تیرگیش؟😔خیلی ناراحتم 

درصد خیلی زیادی از تیرگیت بخاطر اضافه وزنه

لاغر کنی بدنت سفت بشه تیرگیت خیلی کم میشه

بخاطر پلی کیستیکم هس چون هورمون مردونه رو زیاد میکنه و باعث تیرگی و ضخیم شدن پوست میشه

درصد خیلی زیادی از تیرگیت بخاطر اضافه وزنه لاغر کنی بدنت سفت بشه تیرگیت خیلی کم میشه بخاطر پلی کیس ...

رژیم گرفتم و روزی ۱ ساعت میرقصم تا لاغر بشم

برای پلی کیستیکم چیز گیاهی میشناسین چیزی میشناسین بخورم مثلا دمنوش یا چیزی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز