2789
عنوان

کراتین مو

| مشاهده متن کامل بحث + 1775 بازدید | 21 پست
ممنون عزیزم من برای فرمالیتم میخواستم انجام بدم میخوام موهامو باز بذارم ولی چون حالت داره تو هوای ...

مبارک باشه

منن چون یه مدت همش نامزدی و پاگشا داشتیم رفتم 

اگه رفتی جای مطمئن برو که موادش فرمالدهید نداشته باشه بگو احیا بیشتر از صافی باشه

فهمیدم که بلندای روزهای خداوند ،هزار برابر روزهای ماست . آهای!!!!!!خدای زیادی صبور!!!! یعنی آن همه سال که ما گریه می کردیم، تو فقط آه کوتاهی کشیدی؟!
مبارک باشه منن چون یه مدت همش نامزدی و پاگشا داشتیم رفتم  اگه رفتی جای مطمئن برو که موادش فرم ...

ممنون عزیزم...خیلی وقت پیش تحقیق میکردم یادمه خوندم که فرمالدهید باعث صافی میشه ولی مو رو میسوزونه و تو همه ی مواد ها هست انگاری مواد هاشون آماده میاد براشون

کسی مثل بهار که تو اینستا به همین کار خیلی معروفه میگفت برای کار احیا هر کس کمتر از دو بگیره(موی زیر شونه) ینی موادش از ایناست ک فرمالدهیدش زیاده!!

البته بهار الان خیلی گرونتر هم کرده!

نمیدونم والله میترسم بدتر بشه! نزدیک عروسی هم هست گند بزنم توش😂

امیدوارم به اینده  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۳۲سال..پوست و موی خشک

واسه موهات حتما قبل از حمام روغن تراپی کن

روغن زیتون و کرچک و نارگیل و بادام تلخ رو (هرکدوما داشتی و هرچه بیشتر بهتر) یه مقدار کم از هرکدومش بریز و یه کوچولو گرمش کن (داغ نه ها)بزن ب ساقه موهات و حداقل یکی دوساعت بذار بمونه،نایلون بپیچ دور سرت و بعد حموم کن

سعی کن شامپوی بدون سولفات بزنی(ارزونترین شامپوی بدون سولفات درمالیفت هست)

تو هفته میتونی یکی دوبار ماسک موی ماست و عسل و روغن زیتون بزنی،خیلی خوووبه

یه ماسک خوب برای بعد از حموم هم با توجه ب بودجت بگیر


برای صورتت

شوینده مناسب پوست خشک(سینره،یونی،شون،.....)

تونر پوست خشک(الارو،....

آبرسان (با توجه ب بودجت انتخاب کن

مرطوب کننده حتما حتما رو آبرسانت بزن که آب تو پوستت حبس بمونه(مثل ژوت،لافارر،نئودرم،ام کیو،......

دورچشم هم بگیر ،با توجه ب سنت باید حتما تو روتینت دورچشم و یه سرم ضدچروک یا لیفت ک پیشگیری کنه از ایجاد چروک هم داشته باشی عزیزم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز