واسه موهات حتما قبل از حمام روغن تراپی کن
روغن زیتون و کرچک و نارگیل و بادام تلخ رو (هرکدوما داشتی و هرچه بیشتر بهتر) یه مقدار کم از هرکدومش بریز و یه کوچولو گرمش کن (داغ نه ها)بزن ب ساقه موهات و حداقل یکی دوساعت بذار بمونه،نایلون بپیچ دور سرت و بعد حموم کن
سعی کن شامپوی بدون سولفات بزنی(ارزونترین شامپوی بدون سولفات درمالیفت هست)
تو هفته میتونی یکی دوبار ماسک موی ماست و عسل و روغن زیتون بزنی،خیلی خوووبه
یه ماسک خوب برای بعد از حموم هم با توجه ب بودجت بگیر
برای صورتت
شوینده مناسب پوست خشک(سینره،یونی،شون،.....)
تونر پوست خشک(الارو،....
آبرسان (با توجه ب بودجت انتخاب کن
مرطوب کننده حتما حتما رو آبرسانت بزن که آب تو پوستت حبس بمونه(مثل ژوت،لافارر،نئودرم،ام کیو،......
دورچشم هم بگیر ،با توجه ب سنت باید حتما تو روتینت دورچشم و یه سرم ضدچروک یا لیفت ک پیشگیری کنه از ایجاد چروک هم داشته باشی عزیزم