2777
2789
عنوان

بارداری

92 بازدید | 10 پست

سلام وقتتون بخیر عزیزا من دیروز نزدیکی داشتیم خیلی هم عمیق نبود بعدش خوب بودم اخر ماه پنج بارداری هم هستم...امروز یکم کمر دردم و دل درد گاهی ربطی ب اون داره؟یا این انقباضاته هیکس ک میگن‌..نگرانم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مررسی عزیزم اینکه میگن مایع بریزه داخل خطرناکه درسته؟

من ک کلارابطه ندارم از اول بارداری و اینکه مایع بریزه بله میگن برا ریه بچه خوب نیس مخصوصا ماههای اخر 

ماییم که بی هیچ سرانجام خوشیم😔
مررسی عزیزم اینکه میگن مایع بریزه داخل خطرناکه درسته؟

ن عزیزم من ک به دکترم گفتم گفت هیچ مشکلی ندارع

درسته ادعات مثل دلار بالا میره!!!ولی شعورت همچنان مثل ریال پایینه😏☺️زندگی بهم یاد داد ک‌قدر چیزایی ک دارم رو بدونم قدر دان نعمت هام باشم🌱🥀 خدارو هم شاکرم از اینکه میتونم همین الان نفس بکشم ❤️🌱بخاطر اینکه همیشه هر کجا هوامو داشت مثل دوست و رفیق 🥀🍃ممنونتم بخاطر همه چی بخاطر وجود بچهام خیلی عاشقتمممم خدااااااا😘😘😘🫀🫀💛💚💙💜🤎🖤🤍♥️❤️🧡امیدوارم ک منو ببخشی بتونم بنده ی خوبی برات باشم 🥀🌱❤️
من ک کلارابطه ندارم از اول بارداری و اینکه مایع بریزه بله میگن برا ریه بچه خوب نیس مخصوصا ماههای اخر ...

ن عزیزم ربطی یه ریه بچه اصلا نداره منم از متخصصم پرسیدم گفت مشکلی نداره و مشکلی پیش نمیاد ن از اون از دوسه تایه دیگم پرسیدم😊

درسته ادعات مثل دلار بالا میره!!!ولی شعورت همچنان مثل ریال پایینه😏☺️زندگی بهم یاد داد ک‌قدر چیزایی ک دارم رو بدونم قدر دان نعمت هام باشم🌱🥀 خدارو هم شاکرم از اینکه میتونم همین الان نفس بکشم ❤️🌱بخاطر اینکه همیشه هر کجا هوامو داشت مثل دوست و رفیق 🥀🍃ممنونتم بخاطر همه چی بخاطر وجود بچهام خیلی عاشقتمممم خدااااااا😘😘😘🫀🫀💛💚💙💜🤎🖤🤍♥️❤️🧡امیدوارم ک منو ببخشی بتونم بنده ی خوبی برات باشم 🥀🌱❤️
ن عزیزم ربطی یه ریه بچه اصلا نداره منم از متخصصم پرسیدم گفت مشکلی نداره و مشکلی پیش نمیاد ن از اون ا ...

ما ک خیلی میترسیم .مامانم میگه تو ماه اخر اگر رابطه بدون جلوگیری داشته باشین بچه بعد تولد ریفلاکس شدید میشه و ریه اش پرمیشه 

ماییم که بی هیچ سرانجام خوشیم😔
ما ک خیلی میترسیم .مامانم میگه تو ماه اخر اگر رابطه بدون جلوگیری داشته باشین بچه بعد تولد ریفلاکس شد ...


ن عزیزم اینطوری نیس

درسته ادعات مثل دلار بالا میره!!!ولی شعورت همچنان مثل ریال پایینه😏☺️زندگی بهم یاد داد ک‌قدر چیزایی ک دارم رو بدونم قدر دان نعمت هام باشم🌱🥀 خدارو هم شاکرم از اینکه میتونم همین الان نفس بکشم ❤️🌱بخاطر اینکه همیشه هر کجا هوامو داشت مثل دوست و رفیق 🥀🍃ممنونتم بخاطر همه چی بخاطر وجود بچهام خیلی عاشقتمممم خدااااااا😘😘😘🫀🫀💛💚💙💜🤎🖤🤍♥️❤️🧡امیدوارم ک منو ببخشی بتونم بنده ی خوبی برات باشم 🥀🌱❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792