2777
2789
منم دو هفته دیگه نوبت عمل دارم.با بچه ی دوسال و نیمه سخته؟😓

هواست باشه نی نی نزنه تو صورتت با کله. ای کاش حداقل قبل بارداری یا میزاشتی 6 ساله بشه. عیبی نداره خیلی هواست باشه. ایشالله به سلامتی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصن سخت نیس ن درد داره ن چیزی تازه اگه دکترت ساکشن کنه حین عمل کبودم نمیشه

من عمل کردم بعد ی هفته ک پانسمان رو برداشتم همه چیزم عادی بود اما چون شکستگی زیاد داشت بینیم و عملش طولانی و سخت بود ورم بینیم دیر خابید ولی هر موقع خودمو تو آینه می دیدم کیف میکردم ن درد یادم میفتاد و چیزی

آن سفر کرده ک صد قافله دل همره اوست   هرکجا هست خدایا ب سلامت دارش
منم خیلی میترسم ولیی خیلی دوس دارم دماغمم همه میگن مشکلی نداره ولی خودم 😤😤نمیدونم چم شده

واس منم یکم کج شده چون ضربه خورده اما همه میگن خوبه.

دل خودمو زده

مادر دوتا دختر زیبا هستم.سوگندوسانیا❤

واسه من خیلی راحت بود نهایت دو هفته طول کشید کبودی کامل رفت بعد یک سالو نیمم شکل اصلیش جا افتاد من بینیم کاملا استخوانی بود و ورم خیلی کم داشت دردم نداشتم کلا پروسه سخت و طاقت فرسایی نبود برامن الانم راحتم مثل یه بینی طبیعیه تنفس و ... مشکلی ندارم

با همه چی موافقت کن هیچیو توضیح نده بعدش همون کاری که میدونی درسته رو انجام بده
منم دو هفته دیگه نوبت عمل دارم.با بچه ی دوسال و نیمه سخته؟😓

اره 

خیلی مواظب باید باشی نزنه ب بینیت

ی بار سرش بخوره دیگه تموم

آن سفر کرده ک صد قافله دل همره اوست   هرکجا هست خدایا ب سلامت دارش
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای احتجاب

fatimmk | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز