2777
2789
منم دو هفته دیگه نوبت عمل دارم.با بچه ی دوسال و نیمه سخته؟😓

هواست باشه نی نی نزنه تو صورتت با کله. ای کاش حداقل قبل بارداری یا میزاشتی 6 ساله بشه. عیبی نداره خیلی هواست باشه. ایشالله به سلامتی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اصن سخت نیس ن درد داره ن چیزی تازه اگه دکترت ساکشن کنه حین عمل کبودم نمیشه

من عمل کردم بعد ی هفته ک پانسمان رو برداشتم همه چیزم عادی بود اما چون شکستگی زیاد داشت بینیم و عملش طولانی و سخت بود ورم بینیم دیر خابید ولی هر موقع خودمو تو آینه می دیدم کیف میکردم ن درد یادم میفتاد و چیزی

آن سفر کرده ک صد قافله دل همره اوست   هرکجا هست خدایا ب سلامت دارش
منم خیلی میترسم ولیی خیلی دوس دارم دماغمم همه میگن مشکلی نداره ولی خودم 😤😤نمیدونم چم شده

واس منم یکم کج شده چون ضربه خورده اما همه میگن خوبه.

دل خودمو زده

مادر دوتا دختر زیبا هستم.سوگندوسانیا❤

واسه من خیلی راحت بود نهایت دو هفته طول کشید کبودی کامل رفت بعد یک سالو نیمم شکل اصلیش جا افتاد من بینیم کاملا استخوانی بود و ورم خیلی کم داشت دردم نداشتم کلا پروسه سخت و طاقت فرسایی نبود برامن الانم راحتم مثل یه بینی طبیعیه تنفس و ... مشکلی ندارم

با همه چی موافقت کن هیچیو توضیح نده بعدش همون کاری که میدونی درسته رو انجام بده
منم دو هفته دیگه نوبت عمل دارم.با بچه ی دوسال و نیمه سخته؟😓

اره 

خیلی مواظب باید باشی نزنه ب بینیت

ی بار سرش بخوره دیگه تموم

آن سفر کرده ک صد قافله دل همره اوست   هرکجا هست خدایا ب سلامت دارش
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیکاری

sahra6677 | 48 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز