2777
2789
عنوان

خیلی حالم بده

217 بازدید | 14 پست

میخوام برام مهم نباشه اما هس😭 لعتت بهش



مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱

عززم

از وقتی دلمون خواست یه فرشته خدایی به دلمون بیاره.هرروز هر ثانیه رو لحظه ب لحظه انتظار کشیدم ماه اول ماه دوم ماه سوم ماه چهارم .....یه روز عقب مینداختم ذوق مرگ یه هفته قبل پریودی استرس روز شماری میکردم اما الان ریلکس ........به مرحله ای رسیدم که فقط ریلکسم خودمم همیشه میگفتم مگه میشه کسی ریلکس باشه.دقیقا 16روزه عقب انداختم بی بی چک منفی با چه ذوقی گفتم شاید بی بی منفیه برم ازمایش ... ازمایش دادم منفیه برام مهم نیست به این حرف رسیدم که خدا میگه من به موقعه نی نی تو دلت میزارم پس اگر پریود شدی گریه نکن یا اگر عقب انداختی خوشحال نباش تا من نخوام نمیشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هی فکر میکردم دوستم داره منم دوسش داشتم اما فهمیدم با یه نفر دوس شده همش پستای عاشقانه میزاره😔

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
هی فکر میکردم دوستم داره منم دوسش داشتم اما فهمیدم با یه نفر دوس شده همش پستای عاشقانه میزاره😔

حال داریا بیخیال واقعا پسرا احساس ندارن عشقه منم پنج ماه بخاطرش موقعیت هامو از دست دادم براش بهترین بودم بهونه اورد رفت با یکی دیگه من هنوز که هنوزع تنهام

حال داریا بیخیال واقعا پسرا احساس ندارن عشقه منم پنج ماه بخاطرش موقعیت هامو از دست دادم براش بهترین ...

اخه نمیشه بیخیال شد😣

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
چند وقت باهم بودید به چه قصدی چرا رفت؟ چرا میشه بیخیال شد بستگی به خودت داره بنظرت ادمی که براش مه ...

باهم نبودیم یه کارایی میکرد فکر میکردم دوستم داره

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱

اخ حرف دل منو زدي 

وقتي همه زندگيت ميشه يه دختر .......٥سال عمرمو گذاشتم پاش .من ميدونم با يكي ديگه س.ميدونم اون منو لو داده .ميدونم اون لو داده. ميدونم منو ديگه نميخواد ،ولي من الان دلم پر  ميكشه واسه اينكه يه بار ديگه ببينمش.ديالوگ متري شيش و نيم insta:Yasivoroojak 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز