2777
2789

گلدنرز.

دوسه تیوپی قرمز.

vov

ویولت

جهنم همون زندگی اجباری با احمق های اطرافه...                                                                               بحث اول انسانیت چیه؟اینه که به سلیقه همه احترام بزاریم.طرف با حجابه،به تو ربطی نداره.بی حجابه،به تو ربطی نداره.تتو داره،به تو ربطی نداره.چاقه،به تو ربطی نداره.قیافش کجه،به تو ربطی نداره.به همه باید احترام بذاری.             

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گلدنرز. دوسه تیوپی قرمز. vov ویولت

شما مردی و این همه اطلاعات 😱

خدایا این فخر مرا بس که خدایی چون تو دارم              تو آن گونه ای که من دوست دارم                              پس مرا هم آن گونه گردان که تو دوست داری              سپاس که من بنده توام و تو خدای منی❤️
شما مردی و این همه اطلاعات 😱

مغازه دارم و ارایشگرم.

جهنم همون زندگی اجباری با احمق های اطرافه...                                                                               بحث اول انسانیت چیه؟اینه که به سلیقه همه احترام بزاریم.طرف با حجابه،به تو ربطی نداره.بی حجابه،به تو ربطی نداره.تتو داره،به تو ربطی نداره.چاقه،به تو ربطی نداره.قیافش کجه،به تو ربطی نداره.به همه باید احترام بذاری.             
مغازه دارم و ارایشگرم.

مغازه لوازم آرایشی?

خدایا این فخر مرا بس که خدایی چون تو دارم              تو آن گونه ای که من دوست دارم                              پس مرا هم آن گونه گردان که تو دوست داری              سپاس که من بنده توام و تو خدای منی❤️
مغازه لوازم آرایشی?

بله.

مشهد

جهنم همون زندگی اجباری با احمق های اطرافه...                                                                               بحث اول انسانیت چیه؟اینه که به سلیقه همه احترام بزاریم.طرف با حجابه،به تو ربطی نداره.بی حجابه،به تو ربطی نداره.تتو داره،به تو ربطی نداره.چاقه،به تو ربطی نداره.قیافش کجه،به تو ربطی نداره.به همه باید احترام بذاری.             
بله. مشهد

چه جالب 

بعد ببخشید چه کرم پودری برای پوشش کک و مک خوبه که هم سبک باشه هم زیاد آسیب نزنه 

خدایا این فخر مرا بس که خدایی چون تو دارم              تو آن گونه ای که من دوست دارم                              پس مرا هم آن گونه گردان که تو دوست داری              سپاس که من بنده توام و تو خدای منی❤️
چه جالب  بعد ببخشید چه کرم پودری برای پوشش کک و مک خوبه که هم سبک باشه هم زیاد آسیب نزنه

کرم فشرده گلندرز.

جهنم همون زندگی اجباری با احمق های اطرافه...                                                                               بحث اول انسانیت چیه؟اینه که به سلیقه همه احترام بزاریم.طرف با حجابه،به تو ربطی نداره.بی حجابه،به تو ربطی نداره.تتو داره،به تو ربطی نداره.چاقه،به تو ربطی نداره.قیافش کجه،به تو ربطی نداره.به همه باید احترام بذاری.             
کرم فشرده گلندرز.

بگم کرم فشرده گلندرز ؟

کیفیتش خوبه من خیلی صورتم حساسه سریع جوش میزنه و جاش لک میشه 

خدایا این فخر مرا بس که خدایی چون تو دارم              تو آن گونه ای که من دوست دارم                              پس مرا هم آن گونه گردان که تو دوست داری              سپاس که من بنده توام و تو خدای منی❤️
بگم کرم فشرده گلندرز ؟ کیفیتش خوبه من خیلی صورتم حساسه سریع جوش میزنه و جاش لک میشه 

من تا حالا مشتری نداشتم از محصولات گلدنرز ناراضی باشه.

ساخت ترکیه هست.

بازم باید ببینین چی بیشتر مناسب پوستتون هست.

چون مواد سازنده فرق داره.


اما گلدنرز اکثرا حاوی ویتامین E

دوست دخترمم سه ساله استفاده میکنه.

جهنم همون زندگی اجباری با احمق های اطرافه...                                                                               بحث اول انسانیت چیه؟اینه که به سلیقه همه احترام بزاریم.طرف با حجابه،به تو ربطی نداره.بی حجابه،به تو ربطی نداره.تتو داره،به تو ربطی نداره.چاقه،به تو ربطی نداره.قیافش کجه،به تو ربطی نداره.به همه باید احترام بذاری.             
من تا حالا مشتری نداشتم از محصولات گلدنرز ناراضی باشه. ساخت ترکیه هست. بازم باید ببینین چی بیشتر م ...

خیلی ممنون 

برای پوست گندمی چه شماره ای خوبه 

شما چه قیمتی میدین 

ببخشید زیاد وقتتون رو گرفتم زیاد سر در نمیارم از لوازم آرایش

خدایا این فخر مرا بس که خدایی چون تو دارم              تو آن گونه ای که من دوست دارم                              پس مرا هم آن گونه گردان که تو دوست داری              سپاس که من بنده توام و تو خدای منی❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792