2789
عنوان

بیاین جاریم😒

| مشاهده متن کامل بحث + 703 بازدید | 27 پست
تحویلش نگیر

من ن باهاشخوبم ن بد یعنی کاری به هم دیگه نداریم اصلا

اگه میشه واسه خوشبختیم یه یه صلوات بفرستید.من نه منم ننم منم چمن منم منم چمن😂😂😂😂

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم چند روز پیش همینجوری به جاریم پیام دادم احوال پرسی کنم خیلی سرد جوابم رو داد لاتین که مشکلی باهم ...

خاک تو سرشون انگار ارث باباشو خوردیم 

اگه میشه واسه خوشبختیم یه یه صلوات بفرستید.من نه منم ننم منم چمن منم منم چمن😂😂😂😂
میخوتی خودتو خکبه کنی و اونو بد من اینطوری برداشت میکنم وگرنه دلیلی نداشت چغلی کنی

من فقط خاستم بهشون بفهمونم که من سلام خاستم بدم ولی اون نمیخاست

اگه میشه واسه خوشبختیم یه یه صلوات بفرستید.من نه منم ننم منم چمن منم منم چمن😂😂😂😂
منم جاریم۳۴سالشه من ۱ایقد باهام میاره خوشه بالا واقده ایه اخه خونه داریم وسایلام خوبن امزوزی اونم ات ...

خیلی بعضی جاریا نچسبن اخه من نمیدونم چرا ایجورن

اگه میشه واسه خوشبختیم یه یه صلوات بفرستید.من نه منم ننم منم چمن منم منم چمن😂😂😂😂
چون حسودن اونم زیادی و خودشونه ازما پایین ترمیدونن

ولا این جاری نن شوهرش خیلی پولدار و وینا از چی من حسادت میکنه اخه😶

اگه میشه واسه خوشبختیم یه یه صلوات بفرستید.من نه منم ننم منم چمن منم منم چمن😂😂😂😂
از نطر خودشون بهترینن و با اخلاقترین و خانم ترین، گوه ترینم نیستن😂😂

دقیقااااا🤣🤣🤣

اگه میشه واسه خوشبختیم یه یه صلوات بفرستید.من نه منم ننم منم چمن منم منم چمن😂😂😂😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز