2777
2789
عنوان

تعین جنسیت😌

| مشاهده متن کامل بحث + 316 بازدید | 61 پست
آره متاسفانه.منم یه دختر دارم ،الان هم سیزده هفته باردارم دومی رو،خودمو کشتم تا پسر بشه ولی تو ان تی ...

عزیزم من دیروزبیبی گذاشتم توتاپیک قبلیم هست ببین مثبته

💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ایشالاخدابهت یه دخترنازززززبده 

ممنونم.. ایشالله

حالا دوتا سه تام داد راضی ام😃😅😅😅

💗میشه اسم خوشگل موشگل برای دخترم پیشنهاد بدین؟🌸 😍🙏🏻  خودم نظرم رو آنیسا، آوینا، آنیا و کمی نیکا هست اما شوهرم میگه بارانا🤔 کدوم بهتره!؟ چقد تصمیم گرفتن سخته🥴
عزیزم من دیروزبیبی گذاشتم توتاپیک قبلیم هست ببین مثبته

سخته گفتنش چون هم آمپول زدی و هم اینکه هنوز به موعدت مونده و ممکنه آمپول باعث جواب کاذب بشه.من ۴روز بعد از موعدم زدم،هاله کمرنگ افتاد بعد از یه هفته کمی پررنگ شده بود 

ایشالاحامله بودی پسرباشه خانومی میشه توضیح بدی چجوریه وچقدپولشه

ببین ی مرحله تخمک کشیه ک باید کلی امپول بزنی بعد بری ی عمل با بیهوشی و اونوقت تخمک زیاد ازاد میشه و اونارو برمیدارن و با اسپرم شوهر لقاح میدن بد میگن بری ک برات انتقال بدن ...البته جنین های پسر شناسایی و انتقال میدن .هزینشم تا ۲۰ تومن هس 

اللهم صل محمد وال محمد و عجل فرجهم...انشاالله همه حاجت روا بشن😘😍آمین...
خب دختر باشه عزیزم خواست خدا حرف اوله آی وی اف بنظرم برا جنسیت ناشکریه 

یه گل دختر دارم و بنا به دلایلی میخواستم پسر باشه این،ولی خدا خودش بهتر صلاحم رو می‌دونه.ناشکری نمیکنم،ولی کشش بعضی حرفارو ندارم دیگه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز