2789
عنوان

ملخ لعنتی

| مشاهده متن کامل بحث + 809 بازدید | 63 پست
با دستت بگیرش بنداز بیرون دیگه ،ملخ هم ارس داره آخه 😒

😶😶😶😶سکته میکنماااا خدا کنه نی نی چیزیش نشه

خدایا شکر بابت آسانی بعد هر مشکلات.⁦❤️⁩⁦❤️⁩خدایا مواظب پسرم و باباش باش⁦♥️⁩⁦♥️⁩

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😶😶😶😶سکته میکنماااا خدا کنه نی نی چیزیش نشه

بارداری اگه بارداری اصلا نترس آرامشتو حفظ کن

تیکر تولد یکسالگی گل پسرمه خدایا هزار بار شکرت که فندقمو سالم گذاشتی بغلم در تاریخ ۱۳۹۹/۹/۹ به چیزی که می خواستم رسیدم خدایا شکرت
حشره کش بزن روش  یا جاروبرقی بردار بیفت دنبالش بکنش تو جاروبرقی😂😂😂

نپره روم

خدایا شکر بابت آسانی بعد هر مشکلات.⁦❤️⁩⁦❤️⁩خدایا مواظب پسرم و باباش باش⁦♥️⁩⁦♥️⁩

بارداری اگه بارداری اصلا نترس آرامشتو حفظ کن

شوهرم خیلی اعصابش خورد میشه من میترسم میگه ترسویی خیلی ترسویی

خدایا شکر بابت آسانی بعد هر مشکلات.⁦❤️⁩⁦❤️⁩خدایا مواظب پسرم و باباش باش⁦♥️⁩⁦♥️⁩

ایجا هم زیاد بود تو کوچه و خیابون پر بود من شب حتی برق حیاطمو روشن نمیکردم شکر خدا رفتن😁

فقط حیدر امیرالمومنین است                                           اللهم عجل لولیک الفرج

اتفاقا من از ملخ نمیترسم کاریت نداره بیچاره فقط گیاه میخوره

گرکافرو گبر وبت پرستی بازآ،این درگه ما درگه نومیدی نیست،صدبار اگر توبه شکستی بازآ...                          اخطار زبان فارسی نازنین ما رو به نابودی است این زبان عشق،این زبان غزلوار حافظ وسعدی واین زبان فرهنگ پرافتخارکهن ما... لطفا وقتی واژه ای جاگرفته در زبان فارسی داریم از جایگزین بیگانه آن واژه در زبانمان خودداری کنیم (مثلا چرا جدیدا به زمان تایم میگید؟به چهره فیس؟این نصف فارسی نصف بیگانه اصلا جالب نیست ...)بسیار پسندیده هست اگر مثلا به زبان انگلیسی،عربی،روسی یا...کتاب بخوانیم یا صحبت کنیم اما درجای خودش وبا حفظ آن ها اما مخلوط زبان ها درجای نامناسب فقط باعث آسیب رساندن ونابودی آن ها میشود...بگذاریم شاهنامه،لیلی ومجنون،غزلیات شمش،شیرین وفرهاد،بوستان وگلستان،دیوان حافظ و...برای آیندگان نیز قابل فهم باشد  
اتفاقا من از ملخ نمیترسم کاریت نداره بیچاره فقط گیاه میخوره

چون میپره سکته میکنماااا

خدایا شکر بابت آسانی بعد هر مشکلات.⁦❤️⁩⁦❤️⁩خدایا مواظب پسرم و باباش باش⁦♥️⁩⁦♥️⁩

من ساکن جنوب هستند کلا ملخ ها هجوم آوردند اما الان کم شدن

اینجا روزی یکی دوتا فقط میان تو حیاطمون منم ترسوووووهاااا جیغ داد هوار😑😑😑😑

خدایا شکر بابت آسانی بعد هر مشکلات.⁦❤️⁩⁦❤️⁩خدایا مواظب پسرم و باباش باش⁦♥️⁩⁦♥️⁩

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792