2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هزینه اش رو می دونی

روشهای مختلفی داره. با ژل ، با نخ و ...

این روشی ک من دیدم چربیارو میسوزنه . پوست جم میشه . جلسه ای 100تومن . سه جلسه نیازه. ولی من ترسیدم . تو مطب یه پزشک انجام بشه و هزینه بیشتر بدی بهتره. 

خدا جونم ، خودت هوای داداشامو داشته باش اخه اونا دنیامن
روشهای مختلفی داره. با ژل ، با نخ و ... این روشی ک من دیدم چربیارو میسوزنه . پوست جم میشه . جلسه ای ...

آنزیم بینی خوبه به نظرت؟

هربژی کورد😍😍😍😍بچه هام زندگیمن ❤️خدایا خودت مراقبشون باش
این خانم مدرک داره و تو خونه شخص انجام  میده .

چجورمیخوای اعتماد کنی آخه کسی ک میاد تو خونه انجام میده اون مدرکشم حالا رفته یه دوره کارآموزی و اسمشو گذاشته مدرک 

فکر کنم با توضیحاتی ک دادی همون پلاسماجت بینی هست ک کاملا موقتیه و حتی ممکنه رنگ پوست اون ناحیه هم تغییر کنه نسبت ب بقیه جاها و یا لک بشه 

1399.9.9 برادرم ازاون جهنم برگشته و آرامش به قلب خانوادم برگشته خدایا تنها کسی ک میتونه دست برادرمو بگیره تو هستی ازت خواهش میکنم به قلب شکسته مادرم نگاه کن دست نوازش پدر رو ندیده و داغ مادر دیده خدایا به بزرگیت قسم نزار داغ اولاد ببینه اگه میخوای ببری منو قربونیه خانوادم کن نه برادرمو 😔😔😔😔😔😔😔❤ انشالله همه ب آرزوهامون برسیم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
بنظرم اگه این روشها جواب میداد کسی زیر تیغ جراحی نمیرفت

این روشها برای کسانی خوبه ک خیلی مشکلشون حاد نیست و ممکنه بخاطر غوز یا یخورده گوشتی بودن میرن زیر تیغ جراحی. مثله من ک بینیم مشکلی نداره فقط نوکش یخورده گوشتیه. چون ب چشم خودم دیدم ک خوب شده بینیه ی خانومی .منم تصمیم گرفتم اینکارو بکنم

خدا جونم ، خودت هوای داداشامو داشته باش اخه اونا دنیامن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز