2777
2789
عنوان

لاغری

487 بازدید | 58 پست

اونایی ک واسه لاغری رفتن پیش متخصص تغذیه جواب گرفتن؟برنامه رژیم دادن بهتون یا قرص چربی سوز؟؟ دیگه دارم دیوونه میشم میخوام مثل قبل بشم عکسای یکی دوسال پیشمو نگاه میکنم همش حسرت میخورم خواهشا یکی کمک کنه😭😢😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم 163 قدمه وزنم 77 بود الان 67 هنوز رژیمم ادامه داره،کالری شماری همراه دوستایه خوبم تو گروه تلگرام

منبرنامه مانکن رو دارم ولی اونقدی سردرنمیارم ازش

شما ورزش هم میکنید

من چندجور ورزشو معجون و ایتا امتحان کردم ولی حواب نداد یکم ارادم سست شد😥

فقط کالری شماری خوبه آهسته و پیوسته کم میکنی همه چی هم میخوری از رژیمم دلزده نمیشی

زندگی گر هزار باره بود...باره دیگر تو👫👪
اخ اخ منم لباس نمیگرفتم دیگه،هرچیم که دارم همش در حال تنگ کردنم

من دوسال پیش سایز مانتوم از ۳۸ شد ۴۰ بعد فک میکردم دیگه خییییییلی چاق شدم پیش خودم روم نمیشد سایزمو به فروشنده بگم ولی الان حسرت اون موقع رو میخورم😔

منبرنامه مانکن رو دارم ولی اونقدی سردرنمیارم ازش شما ورزش هم میکنید

هرروز نه ولی حلقه میزنم روزی یه رب یا درحد نیم ساعت پیاده روی بعضی روزا

زندگی گر هزار باره بود...باره دیگر تو👫👪
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز