2777
2789
عنوان

عروسی

| مشاهده متن کامل بحث + 711 بازدید | 77 پست

عزیزم ببخش اینا رو میگم ولی اشتباه نکن طلا بخر و انقدر همه چی رو ساده نگیر. بذار بخاطرت تلاش کنن همسرت و خانوادش .هیچوقت در آینده ازت تشکر نمیکنن بابت این لطفهایی که میکنی انگار وظیفه ت بوده.هرچند مشخصه دختر فهمیده و چشم و دل سیری هستی عزیزم ولی انقدرم همه چی رو دست پایین نگیر

 مامان دو تا عشق ❤👩‍👧‍👦 ❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پیشنهاد برای کم هزینه شدن؟؟؟؟؟

ما کم جمعیتو به زیر ۲۰۰ نفر می گیم یه مدل غذا بدین مهمونارو ۳۰۰ نفر بگیرین لباس اجاره کن ماشین زیاد گل گلیش نکنید که گرون در باید همیشه هرچی ساده تر شیک تر نیاز نیست ۶ مدل میوه وشیرینی باشه یا مدل شیرینی و۳ مدل میوه کافیه 

 اگه دوست داشتی تایپیک عمل لاپراتومی بخون شاید به دردت خورد 😎خدا جونم مرسی یه دختر  ناز ویه پسر جیگر بهم دادی باباشونو نگم دیگه خودت می دونی 😄😄😄😄 😍😍😍لطفا مواظب خانواده چهار نفره ما باش 😍😍😍 😍😍من یک دختر یک همسر  یک مادرهستم   به وجود خودم افتخار می کنم 😋   من یک خانه دارم یک خانه داره شاغل عاشق کارای هنریم کارم بافته بافت عروسک  لباس وشال وکلاه☺ برا سرانجام رسیدن کارم خیلی تلاش کردم 💪کلمه نمی تونم در فرهنگ لغات زندگی من وجود نداره😎 کاری نیست که نتونم انجام بدم من یک زن هستم 😊😊😊😊خدایی سوال کردی جواب می دیم ریپلای نمی کنی یه لایک بکن 

لطفا هزینه هرکدوم هم بگین ممنون🙏

تعداد مهمون ۶۰ نفر فکر کردم گفتی ۶۰۰ نفر  

 اگه دوست داشتی تایپیک عمل لاپراتومی بخون شاید به دردت خورد 😎خدا جونم مرسی یه دختر  ناز ویه پسر جیگر بهم دادی باباشونو نگم دیگه خودت می دونی 😄😄😄😄 😍😍😍لطفا مواظب خانواده چهار نفره ما باش 😍😍😍 😍😍من یک دختر یک همسر  یک مادرهستم   به وجود خودم افتخار می کنم 😋   من یک خانه دارم یک خانه داره شاغل عاشق کارای هنریم کارم بافته بافت عروسک  لباس وشال وکلاه☺ برا سرانجام رسیدن کارم خیلی تلاش کردم 💪کلمه نمی تونم در فرهنگ لغات زندگی من وجود نداره😎 کاری نیست که نتونم انجام بدم من یک زن هستم 😊😊😊😊خدایی سوال کردی جواب می دیم ریپلای نمی کنی یه لایک بکن 

عروسی ۶۰ نفره ی جور دورهمی حساب میشه دیگ اسی چرا تعدادتون کمه

فقط افراد مهم و دعوت میخوایم کنیم 

چرا باید هزینه زیاد کنیم برای چندتا فامیل که سالی به سال هم همدیگه رو نمیبینم

آخه تو این اوضاع باید سخت نگیریم 

اگر شرق تهراني برو سر شميران نو بالاي ميدون رسالت مزون لباس عروس قيمتاش مناسبتره اجاره بكن خيابون دماوند هم تالارها رو بچرخ كدوم قيمتش مناسبتره كارت عزوسي ات هم ساده ترين و سفيد سفارش بده براي ارايشگاه هم خيلي از ارايشگرها كه تو ارايشگاه هي معروف كار ميكنند همون كار رو تو خونه با نصف قيمت درميارن 

زهره خانمي ام با عضويت ٩٤بازم تركيدم 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز