2777
2789
پماد دیلتیژل بگیر از بیرون بزن.روزی ۲بار .اگه میتونی روزی ۲ بار تو تشت اب ولرم بشین اگه نه که کمپرس ...

مرسی عزیزم . نه چندوقته ک یبوست ندارم ولی پارسال داشتم ک اینجور شد

امید زندگیم دوقلوهام😍 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الان من خودم یه پا دکتر شدم بواسیر انتهای روده هست ممکنه به خاطرتغذیه غلط یا ارثی زیادنشتن ایجادمیشه صبح که پاشدی انجیرخیش شده ناشتاروغن زیتون بااب گرم ملین که انواعش هست من زیاد نخوردم تغذیه طبیعی بهتره

الان من خودم یه پا دکتر شدم بواسیر انتهای روده هست ممکنه به خاطرتغذیه غلط یا ارثی زیادنشتن ایجادمیشه ...

آره روغن زیتون داریم..بریزم تو آب بخورم؟؟ یا خالی؟

من تهرانم اون پروبوتیک یه نوعش دکترداده مخصوص یبوسته مدفوع رومنظم میکنه وهیچ ضرری به بدن نداره عزیزم

آخی کاش شهرمابودی آدرس دکتر و میدادی.. یه سوال بپرسم؟

چه دارویی ؟؟ مال من اصلا درد نداره فقط تو اینه میبینمش . چیکا کنم به عمل نرسم

مال منم فقط بیرون زدگی داره هرچی رکتول و امی جی زدم ج نداد.. چیکار کنم خوب بشه

هرچی هستی خر نباش قانع به کم نباش 😎😎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز