م_د_ا مدیر عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 2965 عنوان بواسیر😭 | مشاهده متن کامل بحث + 6342 بازدید | 143 پست میخوام عمل کنم..درد داره؟ هزینش چقدره؟ خیلی میترسم 1399/03/12 | 01:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
رهگذر70 عضویت: 1398/09/13 تعداد پست: 2170 باشه ممنون از لطفت خواهش میکنم🌷🌷 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام
م_د_ا مدیر استارتر عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 2965 شما شقاق داری پس...اگه میترسی بری دکتر فعلا پماد دیلتیازم ۲درصد و بتامتازون ۱درصد رو بخر از هرکدوم ن ... بعد اون گوشت بیرون اومده کلا میره؟؟
mamanekhoshbakht عضویت: 1398/12/28 تعداد پست: 1317 اره خدا روشکر خوب شده میخوای درخواست دوستی بده فردا ازش شماره رو بگیرم برات بفرستم عزیزم میشه شماره رو برای منم بفرستی ممنون میشم من کرجم
فندق74 عضویت: 1398/03/07 تعداد پست: 1246 عزیزم میشه شماره رو برای منم بفرستی ممنون میشم من کرجم درخواست دوستی بده یادم نره تآ زَمآنیْ کِهْ رِسیدَنْ بِهْ تُو اِمْکآنْ دآرَدْ∞❤️ زِنْدگی دَرْد قَشَنْگیستْ کِهْ جَرْیآنْ دآرَدْ🖇💕
م_د_ا مدیر استارتر عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 2965 فقط شیافه آنتی هموروئید والسلام... آخه چطوری شیاف بزارم وقتی درد میکنهه
selentia عضویت: 1399/01/30 تعداد پست: 5659 آخه چطوری شیاف بزارم وقتی درد میکنهه عیبی نداره زود لیز میخوره میره داخل
م_د_ا مدیر استارتر عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 2965 عیبی نداره زود لیز میخوره میره داخل هم بلد نیستم بزارم..همم اینقد درد میکنه که نمیتونم بشینم...مگه اینکه خوب بشه بعد بزارم...حالا مطمئنی خوبه؟ ضرر نداره
selentia عضویت: 1399/01/30 تعداد پست: 5659 هم بلد نیستم بزارم..همم اینقد درد میکنه که نمیتونم بشینم...مگه اینکه خوب بشه بعد بزارم...حالا مطمئنی ... من خودم دارم دیگه اندازه یه عدسه داشتم میمردم دکتر6تا شیاف آنتی هموروئید داد با همون دوا شد الان انگار ن انگار مصرفش آسونه بابا
م_د_ا مدیر استارتر عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 2965 من خودم دارم دیگه اندازه یه عدسه داشتم میمردم دکتر6تا شیاف آنتی هموروئید داد با همون دوا شد الان انگ ... هرچندساعت یکی؟؟
selentia عضویت: 1399/01/30 تعداد پست: 5659 هرچندساعت یکی؟؟ هرشب بعد از اینکه دسشویی کردی یدونه بزن بخواب
م_د_ا مدیر استارتر عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 2965 هرشب بعد از اینکه دسشویی کردی یدونه بزن بخواب ممنون لطف کردی خواهری...دعات میکنم
روزالینا عضویت: 1399/03/11 تعداد پست: 6508 من یک سال درد کشیدم انواع خوددرمانی هم کردم اخرش رفتم متخصص یه دوره دارودادبایه نوع پروبیتیک الان خیلی بهترم
روزالینا عضویت: 1399/03/11 تعداد پست: 6508 من ازشدت درد فقط گریه میکردم پمادام جی شیاف پمادهموروعین همش موقتی بودداروهای پروبیتیک مخصوص روده هستش حتما پیش یه متخصص برو
م_د_ا مدیر استارتر عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 2965 من ازشدت درد فقط گریه میکردم پمادام جی شیاف پمادهموروعین همش موقتی بودداروهای پروبیتیک مخصوص روده هس ... میخواستم عمل کنم راحت شم ولی هزینش خیلی بالایه