2777
2789
دقیقا مثل من تو خانواده خیلی خوبم ولی تو جمع افتضاح دستام میلرزه یه غریبه باهام حرف میزنه از این اخ ...

بچگیتون رو چطور بودید عزیزم؟

🌹برای اینکه هم حاجت شما و هم حاجت من روا بشیم یه صلوات لطفا بفرس🌹🎓📚میخوام دکتر بشم📒🎓🙏توروخدا واسم دعا کنید🙏
نه من هم مجردی هم متاهلی از تنهاییم لذت میبرم گاهی با دوستای صمیمی دیدار دارم و تو جمعشون پرانرژی ه ...

مادرم وقتی مجرد بود همش تو خونه میموند بعد از ازدواج همش میرفت بیرون زود تغییر کرد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بچگیتون رو چطور بودید عزیزم؟

بچگیم خیلی خوب بودم شلوغ بازیگوش مثل بچه های دیگه احساس میکنم از ۱۳ ۱۴ سالگی به بعد یه کم این طور شدم

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
مادرم وقتی مجرد بود همش تو خونه میموند بعد از ازدواج همش میرفت بیرون زود تغییر کرد

خب عزیز دلم اخلاق ارثی نیست 

و اینکه گوشه گیری هم خوب نیست از الان قبل ازدواج باید این کارو کنار بزاری نه از اونور بوم بیوفتی و نه از اینور

🌹برای اینکه هم حاجت شما و هم حاجت من روا بشیم یه صلوات لطفا بفرس🌹🎓📚میخوام دکتر بشم📒🎓🙏توروخدا واسم دعا کنید🙏
منم از 11 سالگی اینجوری شدم

بعضی موقع ها میام مثلا اعتماد به نفسمو ببرم بالا بد تر گند میزنم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
بعضی موقع ها میام مثلا اعتماد به نفسمو ببرم بالا بد تر گند میزنم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من از وقتی که بچه بودم ساکت و آروم بودم ولی همش بیرون بودم اصلا تو خونه نمیموندم اما الان نمیدونم چرا اینقد به خونه موندن وابسته شدم

بچگیم خیلی خوب بودم شلوغ بازیگوش مثل بچه های دیگه احساس میکنم از ۱۳ ۱۴ سالگی به بعد یه کم این طور شد ...

خب  از حرف زدن با دیگران خجالت میکشی شماهم؟

🌹برای اینکه هم حاجت شما و هم حاجت من روا بشیم یه صلوات لطفا بفرس🌹🎓📚میخوام دکتر بشم📒🎓🙏توروخدا واسم دعا کنید🙏
من از وقتی که بچه بودم ساکت و آروم بودم ولی همش بیرون بودم اصلا تو خونه نمیموندم اما الان نمیدونم چر ...

از ادمایی که بیرون هستن خوشت نمیاد؟؟؟اخه ببین عزیزم تو باید خودتو مجاب کنی  کا بیرون بری

چندسالته؟

🌹برای اینکه هم حاجت شما و هم حاجت من روا بشیم یه صلوات لطفا بفرس🌹🎓📚میخوام دکتر بشم📒🎓🙏توروخدا واسم دعا کنید🙏
من از وقتی که بچه بودم ساکت و آروم بودم ولی همش بیرون بودم اصلا تو خونه نمیموندم اما الان نمیدونم چر ...

دقیقااا

نمیدونم منم خییلی بیرون میرفتم ولی الان این طوری شدم

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
خب  از حرف زدن با دیگران خجالت میکشی شماهم؟

نه با همه با غریبه ها وگرنه با خانواده و فامیل مشکل ندارم

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز