2777
2789
عنوان

حمام

479 بازدید | 45 پست

سلام بچه ها من یه جا تو اینترنت میخونم که در دوران قاعدگی نباید حمام بری عوارض داره و یجا خوندم که نوشته بود مشکلی نداره د فقط وقتی ضرر داره که اب الوده باشه یا زمین آلوده باشه من چیکارکنم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حموم نرو

اینقدر بدم میاد از اینایی که به زندگیه بقیه گیر میدن که نگووووو.همش میخوان بگن چون ما این کارو کردیم بقیه هم باید این کارو بکنن در غیر این صورت بی خانواده و بی فرهنگ و اینجور چیزان.گلم تو راه خودتو برو ما هم راه خودمونو میریم.😎😎😎

من که میرم سرپا دوش میگیرم آخه نری بو میگیری مخصوصا تو اون دوران عزیزم اینارو قدیمیا میگفتن دیگه گذشته اون زمان برو ولی زیاد واینستا تو حموم و یه دوش سرپایی بگیر

۹.۹.۹۹♥️یِه اِتفاق خُوب برآم میفته...

من تا حس میکنم میخواد بیاد میرم حموم روز قبلش دیگه تا دو سه روز اول نمیرم بعدشم اگه برم سریع و سرپایی میرم

من ساده ام ،ساده ساده ساده.من آگاهانه سادگی را برگزیده ام نه از روی بیچارگی ،برعکس سادگی عین چاره من است چاره رهایی ام از بنده مشغله های ریزو درشت مادی،سادگی پناه بردن به قاصدکی در دشت که اجازه میدهد پرهایش را به دست باد بسپارم و در ذهنم سرنوشت هر کدام را داستانی کنم و همراه با پرورش آنها در دشتهای دور تر داستانم را بارور تر کنم و سادگی اینکه در باغچه نعنای مادرم رد حلزونها را بگیرمو ساعت ها به رفت و آمدشان نگاه کنم و از خانه به دوشیشان احساس قوی بودن بگیرم. من آگاهانه ساده ام.ساده ساده ساده...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز