2777
2789
عنوان

من قدم ۱۷۰ وزنم‌...

505 بازدید | 31 پست

۷۸چ جوریییی لاغر بشم باید بشم ۶۹یا۷۰ اعصابم بهم ریخته هنو بچه ندارم ولی شکم دارم😭😭

از خودم بدم میاد قبل ازدواج ۶۸ یا۶۹بودم بعد ازدواج یهو اینجور شدم...خیلیم بی حالم اصلا حوصله انجام دادن کاریو ندارم😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ورزش و پیاده روی کن. روزی یک ساعت پیاده روی کن و با بقل دستت ضربه های اروم بزن ب شکمت. وزن کم کردن و شکم اب کردن خیلی سخته ببین اگه میتونی تحمل کنی و تلاش کنی بسم الله. اگر نمیتونی به همین وضع راضی باش و بدون اگر نجنبی بدتر میشی🙄 رک گفتم حقایق باز بشه برات

لاغری چاقی مهم نیست به اندازه بخوری همه چیز متعادل میشه  البته ورزش هم خوبه

من بشدت استعداد چاقی دارم یکم ک ول میکنم خودمو چاق میشم ولی همیشه سعی میکنم کم بخورم

من ۱۷۲قدم،وزنم ۶۲ ولی احساس چاقی میکنم،چون زمانی که ۵۸کیلو بودم عالی بودم

این کاربری دست ۵۰۰نفره،اگر اینجا احیانا خالی بستم بعدش سوتی دادم و گندش درومد،مطمعن باش،من نبودم و اون ۴۹۹نفر دیگه هستن😂
ورزش و پیاده روی کن. روزی یک ساعت پیاده روی کن و با بقل دستت ضربه های اروم بزن ب شکمت. وزن کم کردن و ...

اره میفهمم قبل کرونا ورزش میکردم ولی خب الان خیلی بی حال شدم

میدونم خودمو ول کنم بدتر میشم😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش