2777
2789

عزیزم برامن ۱۸هفته۳۰بودتواستراحتم فردام میخوام برم دکترترشحام روزبه روفرق میکنه بگم معاینه کنه وسونوبنویسه ببینم کم شده یانه انشاالله شماشیافوامپول استفاده میکنین؟به من ندادن

دراین دنیااگرغم هست صبوری کن خداهم هست😔😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من الان توی هفته ی ۱۸ هستم و طول سرویکسم ۲۹ دکترم‌گفت طبیعیه حتی استراحتم بهم نداد 

خدایااا هزار مرتبه شکرت .یه صلوات برا سلامتی دخترم بفرست سالم بیاد بغلم برا همه منتظرا دعا میکنم 🙏خدایااا شکرت دخترم۲۷ مهر ۹۹ قدم رو چشممون گذاشت❤
من فقط ۴ روز اول ترشح داشتم دیگه نداشتم الانم درحد ی قطره

دکترشیاف داده بهتون؟من اینجاخوندم اونایی که شیاف استفاده کردن بعداطول سرویکسشون رفته بالا

دراین دنیااگرغم هست صبوری کن خداهم هست😔😔
دکترشیاف داده بهتون؟من اینجاخوندم اونایی که شیاف استفاده کردن بعداطول سرویکسشون رفته بالا

ن من هنوز نرفتم دکتر فقط سنو انجام دادم دکتری ک سنو انجام داد پرسیدم گفتم مشکلی نیس گفت خداروشکر همه چی خوبه

من الان توی هفته ی ۱۸ هستم و طول سرویکسم ۲۹ دکترم‌گفت طبیعیه حتی استراحتم بهم نداد 

جدی پس خیالم راحت شد یکی دوتا ازدوستام گفت اولش زیر ۳۰ بود دوسه هفته بعدش خود بخود رفته بالا

جدی پس خیالم راحت شد یکی دوتا ازدوستام گفت اولش زیر ۳۰ بود دوسه هفته بعدش خود بخود رفته بالا

اره هرچی دکترت میگه قبول کن شرایط همه مثل هم نیست 

خدایااا هزار مرتبه شکرت .یه صلوات برا سلامتی دخترم بفرست سالم بیاد بغلم برا همه منتظرا دعا میکنم 🙏خدایااا شکرت دخترم۲۷ مهر ۹۹ قدم رو چشممون گذاشت❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تحویل کوییک

ramtin76 | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز