بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بنظرم اگه زیر 30سال هستی بزار حداقل 2سال و نیم رو تموم کنه بعد اقدام کن از شیر و پوشک جداش کن که خیا ...
ی سوال دارم امشب نزدیکی بدون جلوگیری داشتم تازه زایمان کردم نی نی م ۵ماهشه دو ماهه پریود میشم امکان بارداری هست؟چیکارکنم دارم میمیرم ازنگرانی
تو انسان باش!!!! نمیخواهد مسلمان باشی!باخدایت هرروز حرف بزن !شکرگذار باش؛ بازبان خودت خدا میفهمدحرفایت را.. نترس خدا بدنیست" حق کسی رانخور !! دلی رانشکن ! غمگینی را شادکن! مریض رامداوا کن !تو به اندازه توانت خوبی کن و خوب باش ! بخدا خداهمینجاست... در دل تو در افکارت! نه در دینت! نه در مذهبت! نه در نمازت...!!!!!!
تو انسان باش!!!! نمیخواهد مسلمان باشی!باخدایت هرروز حرف بزن !شکرگذار باش؛ بازبان خودت خدا میفهمدحرفایت را.. نترس خدا بدنیست" حق کسی رانخور !! دلی رانشکن ! غمگینی را شادکن! مریض رامداوا کن !تو به اندازه توانت خوبی کن و خوب باش ! بخدا خداهمینجاست... در دل تو در افکارت! نه در دینت! نه در مذهبت! نه در نمازت...!!!!!!