2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اتفاقا جادار بودنشون یکیه ...فرقی با دوقلو نداره 

تا اونجایی که من شنیدم هرکی دیدم ساید داشته فروخته و میگه کم جاس

به پشم های خود بیاموز...هرچیزی ارزش ریختن ندارد  
شوهرم

اخه ما دعوا بعد افتاد بینمون بین پدر مادر من خانواده شوهرم بیشتر سر دخالتشون تو زندگی من مادرشوهرم خیلی دخالت میکرد حالا بعد اون جریان شوهرم پشت منو گرفت ولی میگه هرچی برا خانواده خودت در نظر گرفتی برا خانواده منم باشه مثلا میگه ۶ ماه نری منم ۶ ماه نمیرم هرکی هم خواست از خانواده من تو بیاد همینجا بچه ببینه ولی اگه خودت خواستی بری خونه اتون سر بزنی من بچه میگیرم برو بیا بچه ام ۳ ماه  من تتها میرم سر میزنم تو هم تنها برو سر بزن

من چند جا پرسیدم ...لیترشون انگار یکیه ...فقط ساید ها عمیقه ولی دو قلو ها پهن😐 من خودمم ساید برداش ...

مشکل جا نداری اونوقت؟ فریزراش خیلی کوچیکن

به پشم های خود بیاموز...هرچیزی ارزش ریختن ندارد  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز