2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره خوب بود اما یه مقدار متفاوت بود خصوصا شیمی و زبان

سلام.

از چه لحاظ متفاوت بود؟(اگر وقت داری،کمی توضیح بده)

اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجل فَرَجَهُم
نظام جدید راحت تر بود یا نظام قدیم؟

برای کسی که خودش نظام جدید بوده از اول به نظرم راحت تره اما برا من که قدیم بودم الان میخوام حدید بدم زیاد فرقی نداره فقط خوبیش به اینه که تاریخ ادبیات ندارن درحد دوصفحست🤣🤣

برای کسی که خودش نظام جدید بوده از اول به نظرم راحت تره اما برا من که قدیم بودم الان میخوام حدید بدم ...

همین که تاریخ ادبیات نداره خیلیه😁روزی چند ساعت میخونی؟

سلام. از چه لحاظ متفاوت بود؟(اگر وقت داری،کمی توضیح بده)

زبان کلا عوض شده خصوصا لغاتش خیلی سخت شده...شیمی هم حفظیاتش یه مقدار مسخره شده مدام از ذهن فراموش میشه حفظیاتش یه طوریه وقتی میخونی انگار داری چرت و پرت میخونی اما بعد ازش درست و حسابی سوال میاد در کل زبان ما اسون تر بود شیمی هم قشنگ تر و علمی تر بود

فیزیک ریاضی فرق چندانی نکرده فقط جابه جا شده و اینکه فصل انتگرال حذف شده به جاش یه چیز چرت اومده...ادبیات یه مقدار لغات عوض شده ولی بقیش شبیه قدیمه...دینی درسا جابه جا شدن و نوشتار یه مفدار تغییر کرده اما مطلب همونه و البته یه مقدار حجمش کمتر شده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دندانپزشکی

ati_86 | 8 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز