دعا کنین زنگ بزنه اومدم خونه مامان صبح هر چی شوهرم رو صدا زدم بیدار نشد آخه تا دیر وقت پسر؟ چون نذاشته بود بخابه منم خودم ماشین رو برداشتم پسرم رو با مامان بزرگم بردم دکتر چون تبش بالا بود اومدنی نون نخریدم رسیدم بیدار شد گفت کاشکی یه نون هم میگرفتی منم گفتم بسته بودن برو پیدا کردی بگیر بعد رفته دیده باز هست اومد گفت عمدی کردی من نخوابم یه روز رو دیگه دعوامون شد رفت بیرون منم پسرم رو برداشتم زنگ زدم آژانس اومدم خونه مامانم بد دعوا کردیم در حد کتک کاری شکستن بشقاب البته من بعد از زایمان دست خودم نیست افسرده شدم خیلی از روزها گریه میکنم و اون بیشتر رعایت میکنه الان تقصیر من بوده به نظرتان و اینکه میاد دنبالم آیا
خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
دلم برای بچه سوخت اخه چرا زندگیا شده خاله بازی سر چیزای الکی دعوا میگنین
من مجردم یه دختر مجرد نمیتونه بچه داشته باشه مریم مقدس که نیستم انگشتی که درد نمیکنرو گزارش نمیزنن طرف دماغش قد بادمجون کشک بادمجونه استوری میزاره خدایا مرسی بابت اینهمه زیبایی چش حسودا کور پولی که ازم گرفده بودی۳ سال پیش خوردی پس نِدادی الان با اون ۵۰ هزار تومن الان جوراب نوک سوزنیم نمیتونم بخرم پولِمو دادی دادی نِدادی طرفم نِیا نِیا وگرنه جرد میدم نون و پنیر و گِووجه پست میزارم به تَو چه عاشق تاپیکای جنجالی دیدی تگم کن عین جن بو داده میام هرکی با اول اسمم تو تاپیکام مشکل داره نِیاد نِیا مگه شلواردو گرفدم التماسد کردم که بیای تو تاپیکم عرض اندام کنی