2777
2789
عنوان

سوتی😐😂

| مشاهده متن کامل بحث + 12380 بازدید | 363 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خداشاهده من بی منظور گفتم همینجوری یهویی😂

حالا منم باشم ناراحت نمیشم البته بستگی داره چی بگه

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           

تو جمع مادرشوهرم اینا بودم و البته باهاشون خیلی صمیمی هستم. مادرشوهرم گفت عه صورتت چه بد جوش زده. منم که ناراحت بودم بابت پوستم گفتم آره خیلی تخ می شده😐🙄😖😶

نگاه نکردم ببینم واکنششون چی بود چون سکته کردم🤦‍♀️

🖤
وای ما ترکا عشقیم بخدا

اره والا هرجا بریم ی سوتی میدیم جماعتو شاد میکنیم😂😂😂

میشه با دلای مهربونتون برا مادر شدنم دعا کنید🥰  عالی بودن را برای خودمان همیشه تکرار کنیمتا عالی شویم. ما به هر‌ چه فکر می کنیم ،هرچه می گوییم و هر چه به زبان می آوریمهمان می شویم. پس همواره با خودت تکرار کنهمه چیز عالی است...🌷به ذهن و ضمیر خود عالی بودن را القاء کنید.ذهن ما چیزی را می سازد که می گوییم.افکار ما می تواند یک بیابان خشک رابه گلستانی تبدیل کند.آدم های سالم دنیایی از افکار عالی دارند وذهن خود را خوشحال و سالم نگه می دارند.برای همین همیشه سلامت، شاد ،خونسرد و مهربان هستند💐
منم یه همسایه ای داشتیم ظهرها میومد خونمون موقع خواب من،یکبار به پسرم گفتم هر وقت اومد بگو مامانم خو ...

منم مادرشوهرم چندتاروسری داده بهم یکیشو بعنوان کادو دادم به دخترعموم یدف پسرم گفت اینو مادرجون بابام داده 

این سوتیه نتیه ولی خب جالبه 

یه بار همسایمون واسمون آش نظری آورده بود در خونه بعد من به جایی بگم دستتون درد نکنه گفتم خدایاشکرت بعد اون رفت یکی دیگا آوورد واسمون 🤦‍♀️😓😐

با تمام شدن این تیکر ... واسم یه صلوات میفرستی؟
جلو بابام و مامان بزرگم به اجیم گفتم پدرسگ بابام خندید اما مامان بزرگم چپ چپ نگام کرد حالا منم خندم ...

منم از این سوتیا زیاد دادم😂😂😂😂

قول میدم دختر خوبی باشم تا کاربریم باز نترکه 😇⁦💖💞
گاهی اوقات سرکار بدون اینکه تلفن زنگ بخوره برمیدارم میگم الو بله؟ بعد میفهمم اصلا زنگ نخورده بود خو ...

واقعا؟؟😂😂عزززیزززم

قول میدم دختر خوبی باشم تا کاربریم باز نترکه 😇⁦💖💞
منم از این سوتیا زیاد دادم😂😂😂😂

😂

 یارو از کلاهش خرگوش در میاره، بعد من نتونستم یه گوساله رو از قلبم دربیارم                                             خدایا صبری که دادی به دردی که دادی نمیخوره                 99/9/9 ی خبر خوب بهم میدن       خــُدایــا  حــواســت  هصــ؟صــدای  هِق  هِق  گــریــع  هام  عــز  هَمــون  گــلــویــی  مــیــاد  ڪــِ  تــو  عــز  رگــش  بــع  مــن  نــزدیــڪــتــریــ..!  

عمرا سوتی هیچکدومتون ب پای من برسه😐

دوست شوهرم روحانیه خیلی مرد متشخص و آقاییه خونهی ما قمه خونه ی اونا تهران

تازه ک عقد کرده بودن پدر زنش نمیزاشته دخترش و دامادش کنار هم باشن اینا هن ب زور راضیش کرده بودن ی سفر بیان قم ماهم خونه رو براشون خالی کردیم و رفتیم شهرستان ک راحت باشن

منم چندتا لباس زیر خیییییییلی زشت ینی خییییییلی زشت گرفتم برا زمان پریود ک دلم بیاد زود بندازمشون دور

قبل رفتن یکی از این لباس زیرا وسط خونه جاموند شسته بودم موقع جمع کردن از دستم افتاده بود😭😭😭

وقتی برگشتیم هم دقیقا همونجا بود😭😭

ای خدا😭😭😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس💖

verdigris | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز