دیگ دارم دیونه میشم تو خونه ...۲۰سالمه دانشجوام ...از دست پدر مادرم خسته شدم شبی نی با ارامش بخوابم صبح اروم پاشم یا دعواس یا مشکل ....دلم مبخواس یه اتاق داشتم یه جای دیگ میرفتم تنها زندگی میکردم ...دارم ب خودکشیمیرسم از دستشون...کاش سریع تر یکی و پیدا کنم ازدواج کنم...یا راحت شم خسته شدم
.لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ببین عزیزم برای رهایی از این مشکلات اصلا ب ازدواج فکر نکن چون ی مشکل شما میشه صد مشکل
سعی کن مستقل بشی دانشجو هستی اگه بتونی سر ی کاریم بری خیلی بهتره هم تایم زیادیو خونه نیستی هم تو جامعه ای هم اعتماد ب نفست میره بالا
کاشت ناخن سبکِ روسی😌❤زیبا و عَسَلی مَسَلی NAIL BY MARAl💅 حافظ سوره قل هوالله احد، سوم راهنمايي که بودم. يه معلم داشتيم که مي گفت هر انساني صورتش شبيهِ یِ حیوونِ حالا بنظرتون شما شبيهِ چه حيوني هستيد؟! هر کي براي خودش يه چيزي در مياورد. يه دوست داشتم اسمش سميّه بود. کپِ پنگوئن بود. هميشه هم مثلِ پنگوئن راه مي رفت. اما بلند شد با افتخار گفت: « من سگِ پا کوتاه هستم.» مام چيزي نگفتيم دلش بکشنه. چه اشکال داره؟ سگ نجيبِ خوبِ. بذار باشه.يادمِ اون موقع بيشتريا آهو بودن. يعني به هر کي که مي رسيد چند بار پلک مي زد مي گفت من شبيهِ آهو هستم. حالا شبيهِ هر چي بودن اِلا آهو… يکيشون که کُپِ بوزينه بود. يعني با بوزينه مثل گوجه اي مي موندن که از وسط له شده باشن ها اما باز رو يه پا واستاد گفت من آهو هستم.خلاصه به ما که رسيد ما راس و حسيني صاف واستاديم گفتيم به ما مي گن شتر. نمي دونم چرا کلِ کلاس ترکيد.چه کنم خو؟ اين داييمون از بچگي واس خاطرِ لبامون به ما مي گفت شتر. لب شتري، لب شتري از دهنش نمي افتاد اینکه خوبه بعضی وقتام میگفت مارال شبیه شتره معلممونم که تا اون موقع هم خودش و حفظ کرده بود پکيد از خنده
سلام.... منم 20 سالمه و دانشجو هستم.... این روزا طبیعیه اختلافات به خاطر مدام توی خونه موندن هست و البته چاره ای نیس.... دعوا و..... برا همه و توی همه زندگی ها هست. درکت میکنم عزیزم ❤️❤️
هیچوقت باورهایت را تبدیل به شک نکن و هیچوقت شک هایت را تبدیل به باور نکن ❤️❤️
ازدواج اصلا راهکار مناسب نیست عزیزم.... باید تمرین کنی و آستانه صبرت رو ببری بالا.... اختلافات اکثر پدر و مادر ها به دلیل این هست که مهارت های همسرداری رو نمیدونن و یاد نگرفتن. احترامشون رو در هر صورت نگه دار.
هیچوقت باورهایت را تبدیل به شک نکن و هیچوقت شک هایت را تبدیل به باور نکن ❤️❤️
من میخوام از ترمای دیگه کاردانشجویی بردارم ک لا اقل برام تجربه بشه.. البته اول باید یه سری مهارت یادبگیرم مث فتوشاپ ..خب دانشجویی بیتر میتونی از خونه دور باشی.. کتابخونه و ..کلاسای فوق برنامه بردار تا از خونه دور باشی