من چار پنج سال پیش مثل تو یسره نماز دعا چله ختم ذکر ، ولی دو سال بود فقط واجبات ، حتی میرفتم حرم دعا نمیکردم سلام میکردم و برای رفتگان نماز میخوندم
در اووج نا امیدی کامل ، همه کار کردم فالبین اینا 😂😂😂
بعد متوجه شدم مسیرم اشتباهه باید به خودم حق انتخاب بدم اعتماد بنفس داشته باشم و بیشتر به مردهای اطرافم دقت داشته باشم