سلام مرضیه جان بعد از اوس بیلدونگ هم میتونی برای دانشگاه چرا نتونی؟.... ولی کلا به نظر من برای کسی که سنش کمی بالاتر رفته آوسبیلدونگ خیلی بهتره چون سریعتر وارد بازار کار میشه. من اگر به عقب برگردم از اول میرم آوسبیلدورنگ و نه دانشگاه(البته من نمیدونم چندسالته , از سن بالا هم منظور سن بالای زندگی نیست... سن بالاتر برای دوره دانشجویی و وارد بازار کار شدنه... مثلا بالای سی و ..) ... البته بستگی به مقطع و رشته هم داره...... کلا کامپیوتر رشته ایه که بازار خوبی داره ولی بدون دانشگاه نمیدونم... اینجا باید یه کوالیفیکاتسیون و مدرک داشته باشی. همینجوری بهت کار نمیدن.... دوست پسر خواهر من کارش ای تی هست و خیلی خیلی کارش خوبه و خب راحت هم شغل پیدا کرد.... اصلا اولین جا که رزومه داد برداشتنش.. منتهی خب علم زیادی داره واقعا. در مورد حقوق آوسبیلدونگ هم سال اول حدود 500 اینها میدن و هر سال 100 یا 200 تا میره روش. استان تا استان متفاوته... استان ما با 450 اینها شروع میکنه غرب اصولا بیشتر میده. پسر گلت چطوره؟ خودت خوبی؟ ********* مهراوه جان امیدوارم موفق باشید عزیزم.. متاسفانه من در این موضوع کاملا بی اطلاعم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد