بچه ها شهرهای شما هم توده هوای قطبی اومده؟ وسط آگوست؟

این چه وضعشه آخه؟ ما لباس پاییزه میپوشیم... همسرم که نق میزنه تا الان کنیا فصل سرد و بارونی بود و خوشحال بود داره میاد المان. طفلکم میاد اینجا و اینجا هم که سرد شد :)))))) حالا بهش موتیواتسیون دادم گفتم شاید خرسهای قطبی بیان یکی دوتا توله هاشونو به فرزندی قبول کنیم باز لوستیش میشه.... خلاصه که ما این هفته می خواستیم بریم اوست سی کنسل کردیم. شماها جایی مسافرت رفتین؟ تجربه باورن هوف اورلاب دارین؟ خوش گذشت؟ دارم فکر میکنم با بچه ها برم یه مزرعه ای جایی یکمی با بچه خوک و بزغاله و خرگوش بازی کنن.... اگر سمت شرق و مرکز و شمال شرقی جایی میشناسید که راضی بودید لطفا به من معرفی کنین... قیمتش هم خیلیییییییییییییی مهم نیست