سلام دوستان من چه خبر؟ راستی بچه ها یه سوال من دارم با مدرک انگلیسی میام برای تحصیل توی ایرانم فقط یه ترم A1.1 آلمانی خوندم(خسته نباشم واقعا!

حالا با توجه به اینکه بعد از تحصیل میخوام شاغل شم به نظرتون چندماه اگه اونجا آلمانی بخونم میتونم به حد قابل قبول برسم که بتونم کار پیدا کنم؟ (به زبان انگلیسی مسلطم و این ممکنه روند زبان آموزی آلمانیمو تسریع کنه رو این حساب اگه حین تحصیل بخوام لابلاش آلمانی ام بخونم و کلاس برم چقد طول میکشه تا زبانم قابل قبول بشه؟)