2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490810 بازدید | 6289 پست
در آلمان مردی با قمه یک زن را کشته و دو نفر دیگر را زخمی کرده است. این حادثه در شهر روتلینگن در جنوب آلمان رخ داده است. پلیس محلی می‌گوید که مهاجم یک پناهجوی سوری ۲۱ ساله بوده که دستگیر شده است.

😑😑😑😑😑

چقدر احمقند!! واقعا به جای احمق دلم میخواست یه چیز دیگه بگم... آخه چرا باعث میشن آ اف د از اب گل آلود ماهی بگیره....
با اون افکارتون ✋✋✋✋
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
راستش به این باور رسیدم که روانکاوها اینجا به هیچ دردی جز خالی کردن جیب مراجعین نمیخورن! این طفلک تحت درمان بوده مدت ها ولی معالج نفهمیده چنین گرایش هایی اگرسیوی داره اون کمک خلبان هم که ١٥٠ نَفَر رو به کشتن داد همینطور نمیدونم اون مهاجم نروژی هم سابقه درمان داشته؟!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رویتلینگن که همینجاست! چقدر دور و بر ما شلوغ شده، پارمیدا باورت میشه شب ها در رو از داخل قفل میکنم؟! حتی درب اتاق رو؟!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
الان والدینش علاوه بر از دست دادن فرزندشون اونهم اینطوری، توی دوستان آلمانی و ایرانی و اقوام شون توی ایران خیلی شرایط حساسی دارن بیچاره ها نمیدونم چرا نمیتونم قبول کنم خودکشی رو، معمولا همونجا خودشون رو از بین میبرن
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
بچه ها بیایید حاضری بزنید... دیشب تو یه بار تو آنسباخ بایرن بمبگزاری شده 😖😖😖

مریم جان من الان اینقدر عصبانی و ناراحتم که ترجیح میدم نظری ندم چون منطقی نخواهد بود. ولی باید دید خانواده ها در چه سطح از فرهنگ هستن که بچه هاشون به اینجا میرسن. درهرصورت این افراد همه نارسیستیش و خودمحور هستن. حالا یکی به نژاد آریاییش، فرقی نداره ایرانی یا آلمانی، یکی به دینش، یکی به ملیتش....

در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
درست میگی اما در مورد این پسر من فکر میکنم مورد سوءاستفاده قرار گرفته، خیلی وحشتناکه اوضاع
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
اونروز نمی دونم کجا خوندم، یکی نوشته بود، این تیپ افراد مهاجر فقط جسمشون مهاجرت می کنه روحشون و افکارشون نه. به نظرم درسته. تو گروهی که هستم بعضیا یه جبهه ای در مقابل بومی های اینجا می گیرن که مثل اینکه دشمنی دیرینه باهاشون دارند. اگه واقعا اینقدر در عذابند چرا همون کشور خودشون نموندند، یا حداقل یه جای دیگه نمیرند. اومدند اینجا می خوان آلمانیا به سازشون برقصند، اینا اصلا به خودشون زحمت زبان و فعالیت اجتماعی ندن.
دقیقا صبا.. یه عده هنوز دنبال کیس پناهندگی هستن، دارن خودشون را تکه تکه می کنن که آلمانی ها ما را قبول ندارن و.. خب اینقدر بده، برگردید کشورهای خودتون....

نمیدونم مریم والا اگر اگر خانواده این پسر جزو اون دسته ایرونی هایی هستن که اومدن اینجا چون فکر میکنن نژاد آریایی هستن و لابد تفاوت فاحشی با بقیه مهاجرین دارن و باید حلوا حلواشون کنن،بعید نیست پسرشون دچار پارادوکس شدید شده باشه.... بعد نه فقط ایرانی ها، عرب ها، ترکها، خود آلمانی هایی که تو گتو های پایین شهرها زندگی میکنن و ارتباطی با اجتماع به اون صورت نمیگیرن و از همه هم حقشون را طلبکارن، خب خانواده های مشکل داری هستن. ( مسلما همه نه ولی تو محله هاشون که میری احساس میکنی رفتی تو یکی از میادین عجیب غریب تهران یا علی آباد کتول) میخوام بگم بچه های این مناطق خودشون هم نرمال و خوب باشن با مشکل روبرو میشن چون محیط مشکل داره. چون گروه هایی که بچه ها با هم یا ضد هم تشکیل میدن تعداد بیشتری از مثلا مدارسی داره بچه ها اکثرا از خانواده هایی میان که وجهه اجتماعی، شغل و تحصیلات بالاتری دارن.

والا من تو Neukölln برلین، Kirschdorf هامبورگ میرم میترسم... همه دارن با نفرت به هم نگاه میکنن.. همه از هم طلبکارن... اصلا انگار آلمان نیست.

من فکر میکنم این پسر هم چنین مشکلاتی داشته. حالا اگر خودش پسر خوبی بوده ( که در این مورد شک دارم، اگر نه یکسال تمام نقشه قتل همسنهایش را نمیکشید) محیطش محیط درستی نبوده. شاید تو خونه هی به افتادن ایرانی ها از آسمان به زمین حرف میزدن و تو مدرسه میدیده برخورد ها خیلی متفاوته.... در هرصورت یه نفر باید خیلی توی ذهن و روانش بذر تنفر بکاره که بتونه تا این حد بیمار شه که اصلا یکسال برای همچین فاجعه ای نقشه بکشه. نه فقط اون، بلکه اموک های دیگر هم، حالا آمریکایی، آلمانی،....
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
برای همین میگم یوگندامت باید کمی حساس تر به بچه های خانواده های اونترشیشت باشه. بیشتر کنترل کنه. باید مدارس محل های کارگرنشین را بیشتر تحت نظر داشته باشن.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام لطفاً منو راهنمایی کنید من ١٧ خرداد رفتم سفارت و مدارک پیوست به همسر رو تحویل دادم و خواهرم با همسرش ٦ ماه پیش غیر قانونی رفتن المان آیا این تاثیر منفی در پذیرش ویزا من داره؟
آیا کلا توی مدارس چیزی به عنوان روانشناس داریم پارمیدا؟!
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
پری من با قطعیت نمیتونم بگم، منتهی تا اونجاییکه میدونم تقریبا چیزی نمیتونه مانع از دادن ویزای پیوست به همسر بشه
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز