حرفها ضد و نقیض نیست. مادرش که ایرانی نیست و اخبار المان همچین چیزی اعلام نکرد. مادر و پدر هردو از ایران هستن و سال 90 مهاجرت کردن به المان. پلیس ساعات اول گفت احتمالا سه نفر هستن , چون شاهدان و حضار در محل در توئیت ها و ف ب اطلاع اشتباه داده بودن و این اولین اطلاعاتی بود که به پلیس داده شد.. یعنی چون این پسر در سه نقطه تیر اندازی کرده بود فکر کرده بودن که سه نفرن در صورتی که نبود... بعد به یک ماشین قرمز رنگ که بعد از تیراندازی با سرعت بسیار زیاد و با خلاف بالا رانندگی میکرد شک کردن و طبق تحقیقات مشخص شده اینها فقط ترسیده بودند و داشتن فرار می کردن. توی مخابره خبر توسط پلیس در ساعات اولیه رویدادهای مختلف همیشه در مورد احتمالات صحبت میشه و نه فکت ها. جملات با کلماتی مثل احتمالا, شاید, اگر نوشته میشن. خواننده باید اینها را مد نظر بگیره و خبر را درست بخونه یا بشنوه... الان به خاطر همین سرسری خواندن ها توی پیج های ایرانی جنگه

مردم ایران هم اخلاقی دارن که همیشه میخوان خودشون را ثابت کنن.. هنوز تحقیقات کامل نشده یقه پاره می کنن.. واقعا عجیبند. (البته این پاراگراف آخرم ربطی به سوال شما نداشتها, کلا از دیدن صفحات ایرانی و تحلیل های هموطنان, این دو روزه در بهت و حیرتم)