2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490810 بازدید | 6289 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوستان ساکن مونیخ اخبار رو نگاه کنید
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
پانیذ من تابحال حداقل در ارتباط با این مسائل چیزی ندیدم، واقعا هم ارتباطی نداره، تنها کسی که از این جریان تأثیر میگیره خواهی نخواهی والدین این پسر هستن که راستش دلم بینهایت براشون میسوزه، شرایط شون واقعا غیر قابل تصوره
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
منم دلم برای خانواده اش سوخت. پدرش تاکسیران هست و مامانش فروشنده تو سوپرمارکت. منطقه کارگر نشین هم بودن و.... خب افسردگی هم داشته... راستش عکسش را دیدم فکر کردم چطور میشه یه بچه به این سادگی همچین نقشه ای می کشه؟ مخصوصا اینکه میخواسته نوجوون ها را ازبین ببره.. برای چی باید اینقدر از همسن های خودش متنفر باشه؟
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ظاهرا به این خاطر تحت درمان بوده که چندین بار در دوران مدرسه بچه ها موبینگش کردن و حتی زدنش! چطور بچه ها میتونن اینقدر ظالم باشن؟! لازم نیست حتما به خارجی بودن علی سنبلی ربط داشته باشه، موبینگ توی تمام رده های سنی و اجتماعی اتفاق میفته و عوارضش گاهی تمام عمر با قربانی همراهه
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
آره مریم. بچه ها که ظالم هستن همیشه در مقابل هم. حالا یکی کمتر، یکی بیشتر. موبینگ هم متاسفانه زیاد اتفاق میافته... باید به بچه ها یاد بدیم که آز خودشون دفاع کنن und sich so was nicht gefallen lassen.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
مسئله اینه که یکی یادمیگیره این مشکل را حل کنه و یکی مثل این پسر نه و فقط خودش را قربانی میبینه و اینقدر متنفر میشه که همچین کاری میکنه و توانایی انجام این کارو داره.

به نظر من باید از خانواده و البته روانشناسش تحقیق بیشتر کنن.

ببین وقتی یکی میبینه بچه اش عکس پروفایلش، عکس یه ادمکش هست، مسلما نگران میشه. یه روانشناسش قطعا باید پی میبرده که حال این پسر اینقدر بده.

یه چیز دیگه که هست اینه که یوگندامت باید یکمی بچه های خانواده های اونترشیشت را بیشتر تحت نظارت بگیره و روشون حساس باشه.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
حرفها ضد و نقیض نیست. مادرش که ایرانی نیست و اخبار المان همچین چیزی اعلام نکرد. مادر و پدر هردو از ایران هستن و سال 90 مهاجرت کردن به المان. پلیس ساعات اول گفت احتمالا سه نفر هستن , چون شاهدان و حضار در محل در توئیت ها و ف ب اطلاع اشتباه داده بودن و این اولین اطلاعاتی بود که به پلیس داده شد.. یعنی چون این پسر در سه نقطه تیر اندازی کرده بود فکر کرده بودن که سه نفرن در صورتی که نبود... بعد به یک ماشین قرمز رنگ که بعد از تیراندازی با سرعت بسیار زیاد و با خلاف بالا رانندگی میکرد شک کردن و طبق تحقیقات مشخص شده اینها فقط ترسیده بودند و داشتن فرار می کردن. توی مخابره خبر توسط پلیس در ساعات اولیه رویدادهای مختلف همیشه در مورد احتمالات صحبت میشه و نه فکت ها. جملات با کلماتی مثل احتمالا, شاید, اگر نوشته میشن. خواننده باید اینها را مد نظر بگیره و خبر را درست بخونه یا بشنوه... الان به خاطر همین سرسری خواندن ها توی پیج های ایرانی جنگه مردم ایران هم اخلاقی دارن که همیشه میخوان خودشون را ثابت کنن.. هنوز تحقیقات کامل نشده یقه پاره می کنن.. واقعا عجیبند. (البته این پاراگراف آخرم ربطی به سوال شما نداشتها, کلا از دیدن صفحات ایرانی و تحلیل های هموطنان, این دو روزه در بهت و حیرتم)
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز