سلام. ببخشید کسی خبر داره توی کمپ های مهاجرین شرایط چجوریه؟الان خیلی از افغان ها از ایران پناهنده شدن المان .میخوام بدونم دولت المان چجوری اینا رو کنترل می کنه خیلی که باید هزینه این مهاجران رو بده چجوری با این وضعیت کنار میاد؟ ایا شرایط کمپ برای بچه دار ها مناسبه؟شنیدم اونجا معلمایی دارن که زبان المانی هم بهشون یاد میدن؟؟؟؟؟؟؟
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم
دلم پرواز میخواهد