سلام به همگی من ازالمان هستم من تازه در این سایت عضو شدم البته درطول حاملگیم مطالعه می کردم ولی هیچوقت وقت نداشتم که بخوام عضو بشم خوشحال می شم با شماها اشنا بشم
پارمیدا جان به شخصه تجربه ندارم اما با توجه به جواب های فیس بوک در مورد سوال مشابه شما می دونم که کسی با ویزای مولتی هر بار که می خواد وارد آلمان بشه باید بیمه بگیره. و نیازی هم به تماس گرفتن با سفارت آلمان در ایران نیست چون ویزای معتبر دارند.
سلام. ببخشید کسی خبر داره توی کمپ های مهاجرین شرایط چجوریه؟الان خیلی از افغان ها از ایران پناهنده شدن المان .میخوام بدونم دولت المان چجوری اینا رو کنترل می کنه خیلی که باید هزینه این مهاجران رو بده چجوری با این وضعیت کنار میاد؟ ایا شرایط کمپ برای بچه دار ها مناسبه؟شنیدم اونجا معلمایی دارن که زبان المانی هم بهشون یاد میدن؟؟؟؟؟؟؟
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم
دلم پرواز میخواهد
دختری از شهر رویاها هیچکس رو تابحال ندیدم که از ارودگاه پناهنده ها چیز خوشایندی بگه، بخصوص با بچه! من اطلاعات بیشتری ندارم
ای کاش تا زمانی که من زنده ام ماشین زمان اختراع بشه و منم بتونم از استفاده کنم، باید برگردم به سالها قبل و از یه نَفَر خداحافظی کنم، چون اطمینان دارم جلوی رفتنش رو نمیتونم بگیرم.
سلام خدمت دوستان عزیزانی که آلمان و شهر برلین زندگی میکنن راهنمایی میخواستم. چند تا پاساژ میخواستم معرفی کنین که لباسهای شیک بچه گونه داشته باشه و زنونه. واسه خرید مناسب باشه آدرس اینترنتی هم اگه داشته باشین از سایتهای حراجی لطف کنین همینجا بذارین ممنون میشم کسی راهنماییم کنه
آناشید جان دو تا مرکز خرید مهم در آلمان که از بیشتر مارک ها اجناس دارند و از رنج قیمت متوسط تا بالا می تونید پیدا کنید Galeria kaufhof و karstadt هستند که در همه شهرها شعبه دارند. تو سایت اینترنتیشون می تونید سرچ کنید. الان تخفیف هم دارند. تو برلین چند تا شعبه دارند سرچ کنید ببینید کدوم بهتون نزدیکتره kaufhof شعبه Alexanderplatz شعبه بزرگی هست. اگه کیفیت بهتر و قیمت بالاتر بخواهید P&C هست که در potsdamer platz شعبه داره. قیمت های پایین هم که H&M که تو برلین خیلی شعبه داره. اگر potsdamer platz برید H&M و Zara و فروشگاه های قیمت مناسب هم داره تا مغازه های مارک های لوکس.
سلام ممنون مریم جان راستش یکی از دوستام میخواد با یه افغانی پناهنده بشن المان و دلیلشونم اینه که اینجا خانواده هاشون نمیزارن با هم ازدواج کنن و والدینشون خیلی اذیتشون میکنن .میخوان بدونن که ایا پناهدگیشون رو امکان داره قبول کنن یا نه؟ و کلا شرایط اونجا چجوریه ایا خیلی طول میکشه تا این روند پیش بره؟
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم
دلم پرواز میخواهد
الان خیلی متقاضیان پناخندگی زیاد شدن حتما دو سه سالی طول میکشه تا جواب بگیرن. من کسانی رو شنیدم یه ساله تو کمپ هستن هنوز حتی مصاحبه هم نشدن. اگه اشتباه نکنم شما قبلا پرسیدی وضعیت کمپها برای بچه چطوره مگه بچه دارن
درود دوستان چند تا سوال دارم 1- از زمانی که برام دعوتنامه میفرستن از آلمان تا چقدر بعدش فرصت دارم اقدام کنم واس ویزا و برم ؟؟ 2- با دعوتنامه هزینه بلیط رفت و برگشت و ویزا ( ارزانترین حالت) چقدر میشه؟؟ 3- سند خونه هم باید داشته باشم برای اقدام برای ویزا؟؟ ممنون
اگر منظورت دعوتنامه توریستی هست که شما باید حداکثر سه ماه قبل از تاریخی که میخوای مسافرت کنی برای مصاحبه به سفارت مراجعه کنی،مهمه که روز مصاحبه دعوتنامه ات در دستت باشه بنابر این ریسک نکن و حتما طوری هماهنگ باش با دعوت کننده ات که مطمئن باشی دعوتنامه دستت میرسه تا اون تاریخ ( البته الان هم سیستم تعیین وقت آنلاین خیلی سخت شده و به سادگی وقت باز نمیشه باید مرتب سایت را چک کنی و در زمان های اعلام شده سعی کنی وقت بگیری و حتما هم همون روز اسکن پاسپورتت را به آدرسی که گفته ایمیل کنی که وقتت ثبت بشه وگرنه از دستش میدی) به عنوان مدارک سند خونه اگر به نامتون هست حتما ببرید، گردش حساب سه ماهه هم لازمه، گواهی اشتغال( در صورت شاغل بودن)و لیست اداره ی بیمه که نشون میده شما در شرکتی بیمه هستی، گواهی اشتغال به تحصیل اگر دانشجو هستی و خلاصه هر آنچه که نشون بده شما در ایران وضعیت زندگی پایداری داری و قصد شما مسافرت صرف است، در ضمن حسابتون هم بهتره حدودا تا ده پانزده میلیون پول داشته باشه
برای هزینه ی ویزا فکر کنم 60 یورو باید بپردازی که همون روز مصاحبه بعد از تحویل مدارک میری به باجه ی صندوق و همون جا باید پرداخت کنی ( بهتره پول دقیقا 60 یورو داشته باشی نه اینکه مثلا 100 یورویی بدی) بعد بهتون یک رسید میدن که شما طبق اون رسید بعد از دو.هفته معمولا میتونی بری و ویزا را بگیری