2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من کنیای آلمانم نه ما نزدیک برلین هستیم وقتی آلمانیم. ولی فعلا برای مدتی اومدیم کنیا و 1 یا 2 سال دیگه برمیگردیم آلمان دوباره.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام لطفا به من بگید برای بیمارستان برای خودتون و بچه چی برداشتید اینکه میگن برا بچه چیزی نیارید تا روز مرخص شدن یعنی چی
من دو قلب دارم که بیرون از سینم میطپند ❤❤خوشبختی مگه غیر اینه
ویانا جان من برای خودم حوله و لباس برداشتم. شامپو و شامپو بدن. کلا لوازم بهداشتی مثل مسواک و ... برای بچه هم لباس برای ترخیصش... توی بیمارستان خودشون لباس و ... میدن. آهان من یه عروسک هم براش برداشتم
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
tala من خیلی چند سال پیش دونبالش گشتم باید تو گوگل سرچ کنی البته خیلی زیاد هست مدلها و مارکهای مختلف و همه قیمتی البته من از یکی از دوستان المانیم گرفتم که احتیاج نداشت ماشین دست باف البته چون مامانم تو ایران داشت اول که بهم گفت ماشین دست باف اصلا نفهمیدم چی میگه ولی واقعا ماشین دست بافته من که خیلی راضی هستم و وقتی با اون چیزی میبافم همه فکر میکنن واقعا دست بافته
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
مزده این قمیتی رو که بهت گفتم مارک معروف نیست مارکهای معروف انرزی AA+همه از 400 به بالا هستن بعد عزیز اینجا تمام وسایل 2 سال گارانتی داره و هر مشکلی که براش پیش بیاد میان میبرن یا تعمییر کار میفرستن در خونت بعد در مورد گاز و لوازم برقی بزرگ همه روی اشپزخونه هستش شما تک اگه بخرید بدردتون نمیخورد باید کمپلت اشپزخونه رو بخرید بعد 90 درصد خونه ها گاز برقی دارن مثل ایران با شعله کم پیدا میشه اول باید خونه رو بگیرید بعد ببینید چه چیزی باید بخرید راهنمایی بعدی میتونید کمپلت یک اشپزخونه رو با 500 یورو بخرید که ماشین ظرفشویی هم داشته باشه من خودم خونمون رو با اشپزخونه اجاره دادم حتی قهوه جوش و مکرو وله هم توش هست
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
دختری از شهر رویا اینجا مثل ایران نیست پرستاری دانشگاه نداره و یک دوره حساب میشه همه در یک سطح هستن شما اگه فکر کنی سوپروایز هستی اینجا همچین شغلی وجود نداره کسی که پرستار هستش همه باید زیر مریض رو عوض کنه هم دارو بده هم دونبال دکتر بره و وووووووو کار بسیار سختی هستش مثل ایران نیست و قابله مقایسه هم نیست خدا به پرستارای بیمارستانهای المان خدا قوت بده من که دلم براشون میسوزه که انقدر کار میکنن حقوقشون هم زیاد نیست
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ویانا همنطور که پارمیدا گفت برای بچه تو بیمارستان هیچی لازم نداری چون همونجا تو اتاق کودکان پر لباسه و پوشک و غیره که بچه رو انجا میتونی عوض کنی و لباسهای کثیفش رو داخل یک سبد بندازی میبرن میشورن فقط زمانی که ترخیص میکنن براش لباس میخوای خودت هم لوازم شخصی
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
مامان سام من دیشب با چندتا المانی صحبت کردم که خانومه تو المان پرستار بوده و حالا چند سالی باز نشست شده بود می گفت تو دوره دبیرستان به مدت سه سال پرستاری خوندن اون که خیلی راضی بود و میگفت شغلمو دوست داشتم وحقوق پرستارا رو گفت از 800 تا 2000 یورو هستش شما که میدونی ما تو ایران خدمه بعضی کارارو انجام میده اونجا خدمه ندارن ؟ همه کار مریض پرستار انجام میده؟ اینجا بهیارا دوره دو ساله میگذرونن ولی پرستاری تو اروپا اینطور کهمیگی شامل خدمه وبهیار و.... میشه پس تو ایران پرستارا از لحاظ علمی و شغلی وضعیتشون بهتر باید باشه اینطور که من شنیدم اخ اونجا حتی دانشگاهم نمیرن
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792