2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
MOZHEDEH میتونی از ebay خرید کنی یا میتونی zu verschenken hamburg رو سرج کن این سایت میتونی حتی مجانی هم وسایلت رو تهیه کنی پست هزینه پست مثلا یک مشاین لباس شویی باید بیش از 50 یورو تخمین بزنی ولی دست دوم کسی نمیاد برات پست کنه مگر اینکه نو بخری یا بری مغازه های دست دوم فورشی تو هامبورگ خودشون برات میارن دوست عزیز نرمال دست دوم گرونتراز نو هستش شما میتونی یک ماشین رخت شویی رو 150 تا 200 یورو با 2 سال گارانتی بخری ولی دست دوم گارانتی نداره تازه اگه بیار ی و خراب بشه کلی با زحمت و خرج زیاد باید بندازیش دور
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستان یه سوال داشتم کسی میدونه شرایط پرستارا توالمان چجوریه منظورم ساعت کاری ، حقوق و مزایاشونه ایا مدرک ایران و قبول دارن ؟؟؟؟
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
ممنون مامان سام سامینا جون، پس بهتره بیام اونجا نو بخرم که گارانتی هم داشته باشه، ممنون میشم اگر بچه های دیگه ساکن المان هم تجربیات خودشون رو بگن ، مامان سام سامینا جون این 150، تا200 یورو که میگید چه مارکی منظورتونه؟ چون اگه بخوام بخرم میخوام بوش بگیرم همه وسایل خونه رو ، صما مارک بهتری هم اگر میشناسید یا راضی هستید بهم بگید ، مرسی ببخشیدا، میخوام بدونم مثلا، گاز 4 شعله جمع و جور با فر ، یخچال و ماشین لباسشویی و ظرف شویی و جاروبرقی و اتو و ماکروویو حدودا باید چقدر براش حساب باز کنم که بخوام نو بخرم مارک خوب؟! مرسی عزیزم
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
مژده جون سلام، منم تازه لوازمم و خریدم شما برای هر تیکه بزرگ روی 400 تا حساب کن چون ماشین لباسشویی ارزون دیدم ولی بعد از 6 ماه دیگه پرواز میکنن. من برای 3 تا تیکه گاز - لباسشویی - یخچال 1600 تا پول دادم البته سعی کردم مثلا ارزون و خوب باشن و آ پولوس باشن. راستی از سایت otto هم میتونی قستی خرید کنی.
سلام خانوما من تازگی اومدم آلمان و خیلی جاها رو بلد نیستم میخواستم بدونم اینجا هزینه لیزر موهای زائد چطوره و کجاها انجام میدن ؟ و اینکه مثل ایران جایی هست که اپیلاسیون انجام بدن ؟ توی کلن یا کوبلنز ترجیحا . مرسییی
ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺳﻼﻡ .ﺑﻬﻢیﯾﻪ ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺍﻓﺘﺎﺏ ﺧﻮﺏ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺯ ﮐﺪﻭﻡفﻓﺮﻭﺷﮕﺎﻩبﺑﮕﯿﺮﻡ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺩ ﺍﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﻭﻟﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺿﻌﯿﻒ ﺑﻮﺩﻥ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﮐﻪ ﮐﻤﯽ ﻗﻮﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﭼﻮﻥ ﺑﻌﺪ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ ﭘﻮﺳﺘﻢ ﺣﺴﺎﺱ ﺷﺪﻩ ﻭ ﯾﻪ ﺟﺎﯼ ﺻﻮﺭﺗﻢ ﻟﮏ ﺷﺪﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﯾﻮﻗﺖ ﺑﺎ ﺍﻓﺘﺎﺏ ﺑﺪﺗﺮ ﻧﺸﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻟﮑﺶ ﻓﻘﻂ ﮔﺎﻫﯽ ﭘﺮﻧﮓ ﻣﯿﺸﻪ.ﻭ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺧﻮﺏ ﻫﻢ ﻟﻄﻔﺎ ﻣﻌﺮﻏﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻣﻮﻫﺎﻡ ﻫﻢ ﺑﻌﺪ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺸﮏ ﻭ ﺑﺪ ﺷﺪﻩ ﺧﻼﺻﻪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﭼﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺎ ﺍﺩﻡ.ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻫﻢکﮐﻪ ﻫﺮ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺧﻮﺩﺕ ﻭ ﻧﯿﻨﯽ ﺩﮐﺘﺮ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﮕﻪ ﻧﺮﻣﺎﻟﻪ ;)
سلام سلام مرمر جان خوش آمدی. طلا جون من اطلاعی ندارم.. کلمش همون میشه که مرمر جان نوشته ولی نمیدونم چنده و چجوری. تمشک جون بهت پیشنهاد میدم کرم ضد افتان کودک گارنیه را بگیری. قدرت 50 را بگیر.. هم ضد حساسیته و هم قویه و هم برای پوستهای لطیفه... قیمتش هم تقریبا 7 یورو هست. من همیشه از مولر میگیرم.. منتها د ام و ... هم دارن.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
جیجیلیک جان من در مورد اپلاسیون اطلاعی ندارم. مژده جون بنظر منم لوازم الکتریکی را نو بگیری به صرفه تره. مارک هم به جرز بوش و میله من از زیمنس و سامسونگ هم خیلی راضیم... ماشین لباسشوییم سامسونگ بود عالی میشست. 360 یورو هم خریده بودمش. 6 کیلویی بود.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🤌

saliteh | 20 ثانیه پیش

رقص هیلز

saran23 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792